Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący odesłał bardzo dobrze zapakowane pudełko z towarem, w którym jednak nie było produktu. Napisałem do kupującego z prośbą o wyjaśnienia.
Mieliście podobne sytuacje? Jak można sobie najlepiej poradzić z taką sytuacją?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Noo- takie kanalie też się zdarzają ,i czekać tylko jak negatywa zasadzi.
Niestety tego się obawiam. Kupił produkt za 15 zł z kuriem pobraniowym za 13 (mógł wybrać spokojnie polecony za 5,99).
Allegro w przypadku negatywa i późniejszego odwołania się, może taki komentarz usunąć?
Obawiam się że ni chu - chu. Odpiszą że była to subiektywno -obiektywna opinia kupującego, że nie znają całego przebiegu transakcji i najlepiej dogadaj się z kanalią,ble ble ble.
Tak myślałem...
Dzięki za pomoc 🙂
Sorki. Ale to nie była pomoc ,tylko realia.Oczywiście można zadzwonić do kupującego i próbować wyjaśnić całą sytuację.Kto wie?
Nie ma produktu, nie ma zwrotu, bo niby za co 🙂
A negatywa nie wystawi, bo chyba by eSebix go odwiedził za takie coś.
Allegro cie oleje,tak jak pisal kolega wczesniej,licz sie z negatywem....frajerstwo straszne......
Napisz kupującemu że wszystkie paczki i zwroty otwierasz pod kamerą i że masz nagrane udowodnienie, że przesyłka była pusta. Poproś o wyjaśnienie o napisz że będziesz zgłaszać tę sprawę do policji. Nagrałeś czy nie - kupujący nie wie na pewno. Ale może się zastanowi czy chcę takie kłopoty za 28 zł.