anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

cennik dostawy

ecosystems
#7 Wielbiciel#

Mam taki produkt którego w jednej przesyłce paczkomatowej mieści się 4 sztuki - ustawiłem cennik dostawy dla allegro smart tak by w jednej przesyłce były te 4 sztuki. Klient zamówił 7 sztuk ze smartem, czy allegro płaci za 2 listy przewozowe w takim przypadku ? bo klient nie zapłacił więcej. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

konto zamknięte
Nie dotyczy

Z tego co wiem, to korzystasz i tak i tak z już wygenerowanej przez inPost etykietki 🙂 weź dwie 😛
a najlepiej poprostu wydrukuj dwa razy, bo to jedna paczka jest jakby 🙂

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@ecosystems  @konto zamknięte  to jest poważny problem, bo ja mam to samo. Ustawione mam w cenniku produkty na allegro polecony 1szt. Gość sobie kupuje 4szt takiego produktu, wybiera smart, płaci za sam towar, bo allegro pokrywa mu koszt wysyłki, ja dostaję wpłatę za sam towar i mogę wygenerować 1 etykietę, słownie jeden, a w cenniku miałem że można wysłać 1 sztuke, zakup był 4. I co w takiej sytuacji ???  jak mam wysłać 4 szt, w przesyłce, gdzie mieści się 1.

To jest kolejny niewypał allegro, tylko jakoś cicho na ten temat. czekam na odpowiedzi z pomocy i od adminów, bo dla mnie to poważny problem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mikeza, a jakbyś wydrukował 4x tą etykietkę i nakleił na 4 pudełkach, wrzucił do jednej skrytki paczkomatu? 🙂 Innej opcji nie ma 😄

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte  wygląda, że ten problem nie jest od wczoraj, tylko teraz u mnie wypłynął, jak nie dostaję pieniażków za wysyłkę w smarcie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#16 Inspirator#

@mikeza  też mnie to ciekawi, bo teoretycznie oddział inpostu zwróci duplikaty paczek, kiedyś tak miałem, teraz w terminalu kuriera z miejsca pika, że duplikat numeru i nie może zabrać. Strasznie to pogmatwane, jak w takiej sytuacji wysyłać wielopaki...

oznacz moderatorów

cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@ecosystems @mikeza kontaktowaliście się z naszym supportem?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@cloudcloud  Ale tak się dzieje od zawsze.  Nikt nie monitował bo do tej pory koszty wysyłki się również zwielokrotniały i można było nadać kilka listów poleconych albo jedną droższą paczką .

Z moich ustaleń wynika, że robią tak najczęściej klienci z malutkich miejscowości gdzie nie ma paczkomatu czy Żabki i żeby zakup był Smart bez kosztów dostawy pozostaje im list polecony . Coś ewidentnie w tych cennikach szwankuje.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@Kaliope_Brzeg  @cloudcloud  dokładnie, jak klient kupi kilka drobiazgów, to da się to upchać do jednej paczki i nie ma problemu, ale przy większych przedmiotach nie idzie.

Wcześniej faktycznie, jak ktoś kupił kilka przedmiotów to koszt sumowało i na upartego mogłem wysłać zamiast poleconym, paczką, bo było z czego opłacić. Teraz nie mam takiej możliwośći, jest darmowa etykieta i koniec, nie można nic zmieniać, a jak nadam w innej formie to sam zapłacę za paczkę, która powinan być za darmo.

Zasadniczo to dotyczy każdej formy wysyłki, tylko główny problem to polecone z uwagi na znaczne ograniczenia w wadze i gabarycie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@Kaliope_Brzeg dzięki, byłam ciekawa, jaką dostaliście odpowiedź. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@cloudcloud  na razie nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@cloudcloud  a jakże, z pomocą allegro i @nat_not mi pomoga w innym poście w tej samej sprawie, ale na razie nie wiemy w czym problem, bo odpowiedzi nie ma.

Ja mam swoją teorię,  że tak było od zawsze i klient może nawrzucać do koszyka tyle ile pozwala mu system, który pokrywa koszt wysyłki.

Czy dalej jest tak samo w przypadku pokrycia kosztów w smarcie jak wcześniej. Czyli system pokrywa do 40zł kosztu, czy coś się zmieniło ?

 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ecosystems Niestety koledzy powyżej wprowadzają w błąd. NIE DRUKUJ 2 RAZY TEJ SAMEJ ETYKIETY.

Jak masz zamówienie rozbite na 2 osobne paczki, to wchodzisz w menadżera paczek Inpost i tam po prostu generujesz 2 RÓŻNE etykiety dla tego klienta. To jest traktowane jako 2 osobne paczki !

Miałem tak niedawno i wydawało mi się, że tak się robi. Otrzymałem też oficjalne potwierdzenie na maila od Inpostu, że właśnie tak się to powinno robić.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@konto zamknięte  no tak, etykiet można wygenerować sobie kilka, ale pewnie tylko jedna jest bezpłatna .

_____________
Kama
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Kaliope_Brzeg jeśli oficjalnie cennik rozbija zamówienie klienta na np. 2 zamówienia (widać to przecież w zakładce zamówienia, przy danym zamówieniu) to obie etykiety masz bezpłatne. Oczywiście obie etykiety o różnych numerach jak pisałem.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@konto zamknięte  Tylko pytanie czy rozbija. Bo w przypadku listów poleconych nic nie rozbija, tylko tworzy jeden wielki list polecony 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Kaliope_Brzeg w przypadku Inpostu i paczkomatów to działa. Bez problemu wygenerowałem do tamtego zamówienia 2 różne etykiety, tak aby było to zgodne z zamówieniem. Nie wiem jak jest z PP bo przestałem nimi nadawać. Straciłem cierpliwość do tego przewoźnika 😕

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte  i po wygenerowaniu 2 etykiet obydwie masz za free ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mikeza Tak, dokładnie tak jest. Tylko warunek jest taki, że zgodnie z cennikiem dostaw, musi Ci to rozbić na 2 zamówienia.

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte  to może tak działa in-post, na poczcie nigdy z czymś takim się nie spotkałem. importuje jedną etykietę i tyle. No chyba, że allegro ma nam tutaj coś do powiedzenia, bo do tej pory to i tak ja płaciłem za przesyłki, ale w przypadku darmowych wysyłek nie uśmiecha mi się płacenie za nie, bo klient kupi 20 produktów, które powinny być wysłane w 20 przesyłach, a system nakazuje mi wysyłać w jednym poleconym.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów