Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Dość nietypowy problem. Kupujący wybrał płatność przelewem, zapisał sobie numer konta do wpłaty, po czym anulował płatność i pojechał wpłacić pieniądze na poczcie na wcześniej spisane dane. Do mnie oczywiście płatność nie przeszła, widzę status "Płatność anulowana". Kontaktowałem się z nim telefonicznie, ale facet wydaje się nie do końca rozumieć o co chodzi. Obecnie całe zamówienie zostało anulowane automatycznie z powodu braku płatności.
Pytanie brzmi: co się stanie z tą jego wpłatą? Czy te pieniądze do niego wrócą? Kiedy? Jaką drogą?
Potrzebuję pomocy, ponieważ będę do niego znów dzwonił i muszę coś mu odpowiedzieć gdy zapyta o swoje pieniądze.
Pozdrawiam.
@ogryz7 Tak wrócą, operator płatności powinien się z nim skontaktować, powiedz mu żeby udał się tam gdzie płacił a wszystko mu wyjaśnią.
@LEW433 Dzięki, ale facet nie ogarnia nawet samej płatności, więc wolę osobiście powiedzieć mu co i jak.
Czekam na konkrety od moderatorów (forma zwrotu wpłaty, termin, itp.).
@ogryz7 my tutaj niestety nie będziemy w stanie wiele więcej powiedzieć, bo nie mamy szczegółów tej płatności, ale jeśli Pan opłacał ją na poczcie to z potwierdzeniem powinien udać się tam.
Witam ponownie!
Kupujący zgłosił, że nadal nie otrzymał zwrotu wpłaty. Gdzie powinienem udać się po więcej informacji w tej sprawie?
Tam gdzie zrobił przelew albo niech dzwoni na infolinie poczty