anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący opłacił zakup, po anulowaniu płatności.

ogryz7
#12 Orędownik#

Witam!

Dość nietypowy problem. Kupujący wybrał płatność przelewem, zapisał sobie numer konta do wpłaty, po czym anulował płatność i pojechał wpłacić pieniądze na poczcie na wcześniej spisane dane. Do mnie oczywiście płatność nie przeszła, widzę status "Płatność anulowana". Kontaktowałem się z nim telefonicznie, ale facet wydaje się nie do końca rozumieć o co chodzi. Obecnie całe zamówienie zostało anulowane automatycznie z powodu braku płatności.

Pytanie brzmi: co się stanie z tą jego wpłatą? Czy te pieniądze do niego wrócą? Kiedy? Jaką drogą?

Potrzebuję pomocy, ponieważ będę do niego znów dzwonił i muszę coś mu odpowiedzieć gdy zapyta o swoje pieniądze.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

@ogryz7 Tak wrócą, operator płatności powinien się z nim skontaktować, powiedz mu żeby udał się tam gdzie płacił a wszystko mu wyjaśnią.

oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@LEW433 Dzięki, ale facet nie ogarnia nawet samej płatności, więc wolę osobiście powiedzieć mu co i jak.

Czekam na konkrety od moderatorów (forma zwrotu wpłaty, termin, itp.).

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 my tutaj niestety nie będziemy w stanie wiele więcej powiedzieć, bo nie mamy szczegółów tej płatności, ale jeśli Pan opłacał ją na poczcie to z potwierdzeniem powinien udać się tam. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

Witam ponownie!

Kupujący zgłosił, że nadal nie otrzymał zwrotu wpłaty. Gdzie powinienem udać się po więcej informacji w tej sprawie?

Płatność PayU: 4aad6de7-9fde-11ee-9aaa-d73766514e38
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Tam gdzie zrobił przelew albo niech dzwoni na infolinie poczty 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 w tej sytuacji proponuję kontakt z PayU. Tutaj znajdziesz zakładkę z danymi do kontaktu.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów