Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił u mnie towar, po czym otworzył dyskusje że nie zgodny z opisem i chce wymiany. Abstrachując że towar zmienił tylko szatę graficzną, i dołożono DODATKOWE sztuki do zestawu 😅 a on zdążył kupić w starej cenie , wymiana była nie możliwa więc zgłosił zwrot. Ale od zgłoszenia minęło 14 dni a paczka nie odesłana. Czy ALLEGRO może zakończyć dyskusję w której kupujący przestał odpisywać , skoro ewidentnie jednak postanowił towar sobie zostawić? Miałam szczere chęci oddać pieniądze za zakup ale ZWRÓCONY , zwrot nie doszedł do skutku NIE Z MOJEJ WINY.
Nr transakcji : 7ad009e0-c51a-11ee-89d8-27a2d87a627f
Być może liczy że jak nie dostanie zwrotu kasy to będzie mógł zgłosić dyskusję za nierozwiązaną i wystąpić do AP o jej zwrot a allegro naliczy koszty tobie .Było tu już trochę takich wątków gdzie klienci próbowali przechytrzyć sprzedawcę i allegro aby mieć i towar i zwrot kasy za niego.
Jeżeli zgłosił zwrot po terminie to nie musisz go przyjmować- możesz, natomiast jak oferta jest niezgodna z opisem to ma prawo do reklamacji a wy musicie się do tego odnieś, macie 14dni.
@GaleriaAV poprosiłam o zakończenie dyskusji, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Zakończenie dyskusji? dlaczego kupujący się nie odzywa, może ma powód np :chory jest. itd a przecież dyskusja sama się zamyka po 30dniach,
@GaleriaAV otrzymałam odpowiedź, że jeśli kupujący nie odpowie do jutra do końca dnia, podejmiemy działania.
No to gdzie te działania ;))
@GaleriaAV dziękuję za wiadomość! Poprosiłam o reakcje odpowiedni dział 🙂
Zapomnieli …
może zrezygnował ze swojej rezygnacji
nie ma potrzeby panikować - dyskusja sama się zamknie w swoim czasie . wystarczy poczekać