anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawal50
#14 Krzewiciel#

W dyskusji Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.

Z automatu w dyskusji odpowiedziało na to allegro:

Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, zgłoszona sprawa pozostaje więc aktualna. Proszę sprzedającego o pilne jej wyjaśnienie.
Mam nadzieję, że dojdą Państwo do porozumienia i ostatecznie sprawę uda się pomyślnie zakończyć.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, włączymy się do dyskusji. Proszę je tutaj zadać i skorzystać z przycisku “poproś o pomoc Allegro”.

Czy odpowiedź na autoresponder allegro liczy się do statystyk odpowiedzi w dyskusjach? Czy nic nie odpisywać?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dawal50 Jeśli masz dodatkowe pytania, odpisz w dyskusji - tak, jak informujemy w komunikacie. Jeżeli będzie to Twoja pierwsza odpowiedź, czas 24 godzin na reakcję prawdopodobnie został już przekroczony.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
dawal50
#14 Krzewiciel#

@nat_not nie mam dodatkowych pytań, kupujący po ponad miesiącu oznaczył jako nierozwiązana, wypowiadałem się już w tej dyskusji

Chodzi mi tylko i wyłącznie o to czy autoresponder allegro liczy się do statystyk i mam odpowiedzieć na autoresponder allegro żeby nie stracić średniego czasu odpowiedzi w dyskusjach?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dawal50 Nie, brak odpowiedzi na nasz komunikat nie będzie mieć znaczenia w tych statystykach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Anitusia90
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, a co w przypadku , gdy w rozpoczętej przez kupującego dyskusji , sam kupujący w ogóle nie reaguje , tylko cały czas czeka na upływanie terminu. W moim przypadku proponuję rozwiązanie sprawy, ale z drugiej strony cisza. 3 listopada minął termin dyskusji , a kupujący oznaczył ją jako nierozwiązaną. Loguje się codziennie, co oznacza ,że spokojnie mógłby się wypowiedzieć. Czy można prosić allegro o wsparcie i ''poproszenie'' drugiej strony o odpowiedź ? Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Anitusia90 Tak, nasz pracownik wypowiedział się już w tej dyskusji i poprosił Kupującego o przedstawienie swojego stanowiska. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów