Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dyskusji Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.
Z automatu w dyskusji odpowiedziało na to allegro:
Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, zgłoszona sprawa pozostaje więc aktualna. Proszę sprzedającego o pilne jej wyjaśnienie.
Mam nadzieję, że dojdą Państwo do porozumienia i ostatecznie sprawę uda się pomyślnie zakończyć.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, włączymy się do dyskusji. Proszę je tutaj zadać i skorzystać z przycisku “poproś o pomoc Allegro”.
Czy odpowiedź na autoresponder allegro liczy się do statystyk odpowiedzi w dyskusjach? Czy nic nie odpisywać?
@dawal50 Jeśli masz dodatkowe pytania, odpisz w dyskusji - tak, jak informujemy w komunikacie. Jeżeli będzie to Twoja pierwsza odpowiedź, czas 24 godzin na reakcję prawdopodobnie został już przekroczony.
@nat_not nie mam dodatkowych pytań, kupujący po ponad miesiącu oznaczył jako nierozwiązana, wypowiadałem się już w tej dyskusji
Chodzi mi tylko i wyłącznie o to czy autoresponder allegro liczy się do statystyk i mam odpowiedzieć na autoresponder allegro żeby nie stracić średniego czasu odpowiedzi w dyskusjach?
@dawal50 Nie, brak odpowiedzi na nasz komunikat nie będzie mieć znaczenia w tych statystykach.
Dzień dobry, a co w przypadku , gdy w rozpoczętej przez kupującego dyskusji , sam kupujący w ogóle nie reaguje , tylko cały czas czeka na upływanie terminu. W moim przypadku proponuję rozwiązanie sprawy, ale z drugiej strony cisza. 3 listopada minął termin dyskusji , a kupujący oznaczył ją jako nierozwiązaną. Loguje się codziennie, co oznacza ,że spokojnie mógłby się wypowiedzieć. Czy można prosić allegro o wsparcie i ''poproszenie'' drugiej strony o odpowiedź ? Dziękuję i pozdrawiam.
@Anitusia90 Tak, nasz pracownik wypowiedział się już w tej dyskusji i poprosił Kupującego o przedstawienie swojego stanowiska.