Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący postanowił opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym. W jaki sposób mogę zmienić status zamówienia na opłacone po otrzymaniu przelewu? sygnatura: e86a1962-5e6e-4125-81ba-66b780b123f6
Dzięki i pozdrawiam
Jacek
MevoSklepPL
@MevoSklepPL Hej, samo się zmieni na opłacone oraz zwiększy saldo na koncie wpłat. Więc łatwo rozpoznać. Pozdrawiam
@MevoSklepPL Doprecyzowując : Przelewem tradycyjnym oznacza bezposrednio z jego konta bankowego na Twoje konto bankowe?
To zależy co masz na myśli pisząc o przelewie tradycyjnym, jeśli taki wybrał klient z platnosci Allegro finanse to będzie tak jak wspomniał @kytorr natomiast jeśli ty przekazaleś numer konta do wpłaty to statusu płatności już nie zmienisz.
To może faktycznie doprecyzuje. Płatność rozpoczęta poprzez PAYU, nie została zakończona z nieokreślonych powodów. Klient zdecydował, że przeleje pieniądze z konta na konto - o czym tylko mnie poinformował (moje konto jest wszędzie dostępne). Co w takiej sytuacji?
@MevoSklepPL nic. Jelsi wpłynie przelew od kupujacego to nadac paczke i ręcznie wklieć numer do zamówienia i oznaczyc jako wysłane.
Nie wiem tylko jak to sie ma do statystyk i programu szybkich wysyłek
Jełsi pieniądze nie wpłyna w ciągu 7 dni i nie zmienisz statusu na "wysłane" to zamówienie sie anuluje automatycznie.
W takim wypadku tylko: nie wyślesz za darmo smartem. Nie widzisz danych do wysyłki - klient musi Ci je ręcznie w wiadomości przekazać ( dane te pojawiają sie dopiero po zakonczeniu płatności lub wyborze pobrania)
Ja osobiście usunąłem numer rachunku z allegro i wysyłam tylko pobraniówki i transakcje opłacone za pośrednictwem allegro. Tam także klient może zrobić przelew tradycyjny.
To bardzo ułatwia transakcje obydwu stronom.
@_Likos_ do momentu wyboru opcji dostawy i opłacenia zamówienia, nie jest ono liczone do statystyk jakości sprzedaży. 🙂
Już nic nie zrobisz w takiej sytuacji, nawet nie wygenerujesz etykiety adresowej w allegrowej cenie dostawy. musisz zwrócić płatność i klient powinien ją ponowic przez Allegro finanse, albo zapłacić koszt dostawy wg oficjalnego cennika dostawcy
@MevoSklepPL, jeśli otrzymasz płatność przelewem tradycyjnym bezpośrednio na swoje konto, nie będziesz mógł wygenerować etykiety do zamówienia. Transakcja musi przejść bezpośrednio przez serwis. W takiej sytuacji zachęcam Cię do dokończenia transakcji na Allegro (zwrot środków do klienta), bądź ustalenia innego sposobu wysyłki. 🙂
Widzę, że w zamówieniu nr a93e5981-31b5-11ec-
Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Jacek
MevoSklepPL