Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił i od razu opłacił przesyłkę InPost (bez SMART). Problem polega na tym, ze numer jest jakiś angielski i Inpost pokazuje błędny numer (10 cyfr) i na ten numer nie mogę się dodzwonić. Nie mam jak nadać przesyłki. Napisałam jedynie wiadomość w centrum wiadomości. Czy coś jeszcze mogę zrobić? Żeby się za chwilę nie okazało, ze kupujący mi negatywa strzeli.
@Magicatpet
Nic więcej nie zrobisz. Też kilka razy miałem taką sytuację. Zawsze klienci podawali jednak polski numer telefonu na czacie po mojej wiadomości. Musisz się liczyć jednak z tym, że przesyłka może nie być zaliczona do wysłanych w terminie.
Nie wiem czy w takich przypadkach można ubiegać się o wykluczenie ze statystyk.
O to musimy podpytać moderatorki.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Magicatpet
Zawsze możesz też podać swój numer telefonu i potem podesłać klientowi numer odbioru, ale nie wiem czy to dobry pomysł...
Dzwoniłam na ten angielski numer i w słuchawce słychać...Nie ma takiego numeru...
Śmieszne jest to, że gościu jest na Allegro od 20 lat.
Może któraś cyfra jest zdublowana? Angielski nr komórkowy ma 11 cyfr i zaczyna się od 07 (07xxx xxx xxx).
Ta aukcja jest w ogóle jakaś dziwna
Numer i jakby płatnośc rozpoczęta
@Magicatpet W takim wypadku będziemy mogli wykluczyć zamówienie z Jakości Sprzedaży. 🙂
Dziękuję 🙂