Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący podal blędny adres, dlatego nie mogę wygenerować etiketkę. Kontaktowaliśmy sie z klientem przez adres mailowy , dzwoniliśmy, nikt nie odbiera połączenie. Przesylka juz gotowa i czeka na wysyłke ale nie możemy wyslać. Co powinniśmy robić w takiej sytuacji?
Z góry dziękuje
Pozdrawiam
AzFar
@AzFarCompany napisz maila, rzuć paczkę w kont o ile opłacona i czekaj na kontakt 🙂
A skąd pewność, że adres jest błędny? Niektóre gminy potrafią nadać nadprawdę dziwne adresy (np. cyfry-cyfry rzymskie-cyfry-litery (jest wersja z myślnikami i ukośnikami oraz kombo, np 1-I-A, 1/II-1B, 2/I/2, 2/I/A, 1/I/1/B itp itd.), czy cyfry litery (np. 11ĄBĆ, tak z ogonkami)), to nr domów jednorodzinnych w pewnej miejscowości). Formularz adresowy może mieć problem z takimi adresami, bo są one niezgodne z zadami nadawania nr porządkowych.
Podczas generowania etykiety system pisze że adres jest blędny, nie ma możliwości wygenerowania etykiety
jak znasz ulicę i miejscowość, to spróbuj wpisać w google. Często zamawiający podają błędne kody pocztowe. Spróbuj porównać wyniki wyszukiwania z adresem od klienta.
Dziękuje wszystkim za odpowiedz.
Akurat to kodów pocztowych w Google bym nie sprawdzał. Warstwa ta niestety ma dużo błędów. Najlepiej użyć wyszukiwarki na stronie poczty polskiej.
źle się wyraziłam, ale chodziło mi generalnie właśnie o to