Kupujący przypadkowo anulował zamówienie. Rozmawiałem z nim i chciałby żebym mu wysłał.

TOM_Flowers
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-07-2023
14:55
Czy mimo że zamówienie jest zaznaczone jako anulowane, to nie będzie problemu jeśli zostanie normalnie obsłużone? Jest oczywiście opłacone
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-07-2023
15:18
@TOM_Flowers w takim wypadku na Twoim koncie będzie widniała informacja, że nie zwróciłeś środków za anulowane zamówienie. Nie będziesz też mógł wygenerować etykiety za pośrednictwem Allegro. Sugeruję, abyś wyjaśnił kupującemu, jak to wygląda, a następnie zwrócił środki, by kupujący dokonał zamówienia ponownie - oczywiście, jeśli zechce. 🙂
Wiktoria
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-07-2023
15:28
Jest problem, najlepiej niech kupujący kupi powtórnie albo opłaci jak ma taką możliwość.
oznacz moderatorów