Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry kupujący dwa razy wysyłał zakupiony u nas towar na gwarancję, zarówno za pierwszym i za drugim razem urządzenie zostało dokładnie sprawdzone i działa poprawnie, za drugim razem nagrałem jak bezpośrednio po odebraniu przesyłki rozpakowałem paczkę i bez problemu uruchomiłem urządzenie, nagranie zostało pokazane kupującemu w dyskusji na allegro. Kupujący domaga się abym po raz kolejny odesłał sprzęt na swój koszt, co za tym idzie ponoszę cały czas koszta które przekraczają zysk uzyskany z tej tranzakcji, ponieważ oczywiście na własny koszt również musiałem odebrać reklamowany produkt od kupującego, co mam teraz zrobić kupujący może bezkońca reklamować produkt, bo mu się przestał podobać? a ja cały czas mam za to ponosić koszta?
@lukow1975 jak towar jest sprawny to odbiera sobie sam lub opłaca wysyłkę zwrotną
Straszy allegro protect jak nie odeślę po raz kolejny na swój koszt, a znając życie allegro pójdzie za nim i tyle wywalczę
Pokrywa koszt zarówno odebrania, jak i odsyłki urządzenia. Jeżeli wydałeś decyzję reklamacyjną terminowo, to niech sobie składa Allegro Protect - nawet jak coś dostanie nie zostaniesz tymi kosztami obciążony. Tyle.
musisz tylko w dyskusji odrzucić reklamację powód towar sprawny reklamacja bezzasadna