Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule. Co macie szanowne Allegro do powiedzenia w tej kwestii. Jak ja tej paczki nie nadam jutro to za szybka wysyłka i nadania w terminie będę miał 0pkt....Słownie ZERO PUNKTÓW. Co w takich sytuacjach? Pomyśleliście o takim czymś, bo nie kojarzę. Pomijam już samą kwestię przyznawania punktów za wysyłkę tego samego dnia mimo innej deklaracji w opcjach.
Opcja A anuluj zamówienie i każ mu kupić za tydzień xD
Opcja B zdecydowanie częściej używana to czekasz aż minie termin wysyłki. Zakładasz tu posta, podajesz numer zamówienia + zrzut z wiadomości klienta i prosisz o wyłączenie tego ze statystyk. Możesz próbować przez suport ale tam to dłużej trwa... Jak przypilnujesz, żeby moderatorzy na pewno posta nie przegapili, momentami sporo ich tu bywa to będziesz dobę bez tych punktów...
Innych opcji nie ma.