anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zamawia za pobraniem na dużą kwotę podając fikcyjne dane

MAMY ROZWIĄZANIE!
brakestop
#16 Inspirator#

Aukcja Allegro na kwotę 1405,00 zł. Prowizja 103,69 .

Doręczenie firmą kurierską UPC na fikcyjny adres z podaniem nieistniejącego numeru telefonu.

Dodzwoniliśmy się do innych osób mających siedzibę w Karpaczu w podanej lokalizacji.

Nie ma takiego numeru mieszkania. Nikt nie słyszał, żeby w okolicy mieszkał lub wynajmował mieszkanie Ukrainiec. Adres podany do luksusowe apartamenty w Karpaczu.

 

Napisaliśmy zgłoszenie do Allegro z prośbą o stanowisko. Dostaliśmy odpowiedź, że mamy tę paczkę wysłać.

Wiadomo, że ona wróci. Dokonaliśmy wszelkich czynności sprawdzających. Poczta e-mail odbija wiadomości wysyłane pod adres e-mail allegrowy.

 

Czy tak ma wyglądać gwarancja bezpieczeństwa sprzedaży ? Aj wróć. Istnieje chyba wyłącznie bezpieczeństwo zakupów.

 

CZY ISTNIEJE JAKIŚ PROGRAM OCHRONY SPRZEDAJĄCYCH ?

 

Podsumujmy. Wysyłka UPS i paczka powrotna to koszt, którego nikt nie zwróci.

Walka o odzyskanie prowizji 103,69 zł której allegro może odmówić, bo ... nie ma odstąpienia od umowy przez kupującego.

 

To już kolejna sytuacja.

 

Tomek

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42
Monika__L
#16 Inspirator#

Zonk

mogą!! 

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

@Monika__L  -->>>

👾 Client:122xxxx1

🤖Client:123xxxx1

👽Client:122xxxx2

☠️Client:123xxxx2

chwilowo uziemieni 😉

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Znów, kolejny raz mam atak jakiegoś dowcipnisia. Wcześniej wybierał sobie UPS, teraz obecnie paczkomaty Inpost.

W obu przypadkach konta już zawieszone.

W pierwszym przypadku 17,10 zł oddane z prowizji natychmiast. Zrobiliśmy test i wysłaliśmy z czystej ciekawości. Paczka wróciła, gdyż musiała wrócić. Fikcyjny numer telefonu. Fikcyjne dane.

 

Przypadek kolejny. Nie chcieliśmy ryzykować. Urządzenie bardzo delikatne. Komputer pokładowy do pojazdu specjalistycznego za 2450 zł.

Prowizja nie oddana. 147,50 zł w plecy.

Allegro tłumaczy, że: brak rezygnacji kupującego. Ale jak bot lub fikcyjne konto ma dokonać rezygnacji, jeśli podał fikcyjne dane i fikcyjny numer telefonu ? Na wiadomości przez skrzynkę Allegro nie odpisuje. Ma zawieszone konto ?

Nadać paczki do automatu Inpost nie można - nieprawidłowy numer telefonu.

 

@la_nika czy to naprawdę ma sens ? Odmawiacie zwrotu prowizji, gdzie sprawa była zgłaszana i pracownik Allegro sam zaproponował czynności ?

 

cyt:

"

Dobry wieczór,

dziękuję Panu za wiadomość.

Konto kupującego Client:122124896 jest już przez nas zablokowane. 

Blokada konta nie jest równoznaczna z unieważnieniem transakcji.

Decyzja o wysłaniu towaru należy do Pana. Jeśli nie chce jej Pan realizować, proszę poinformować kupującego.

Po anulowaniu może Pan złożyć wniosek o rabat transakcyjny. Gdy otrzyma Pan zwrot prowizji to zamówienie wykluczymy z jakości sprzedaży.


Pozdrawiam
// Agnieszka D.
Zespół Allegro

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów