anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujacy to oszust probuje na sile skorzystac z allegro protect nie odsylajac zakupionego towaru

boma56
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg#

Jakies konkrety i opis sytuacji by sie przydal bo narazie mamy cos w rodzaju bezpodstawnego pomowienia 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

komu by sie przydał temu by sie przydał.

Jak ktos nie potrafi podac suchych, konkretnych faktów to o czymś to świadczy.

oznacz moderatorów

boma56
#7 Wielbiciel#

kupujacy rozpoczal dyskusje ze cos nie dziala , a zkorespondencji wynika ze nie umie sie obslugiwac zakupem , nie bylo uzgodnien co do edeslania zakupu tylko poszedl do innych doradcow . nastepnie oznaczyl dyskusje jako nie rozwiazana i z automatu wystapil o zwrot pieniedzy z allegro protect nie odsylajac sprzetu. GDZIES TU JEST LUKA - BO SPRZEDAJACY NIEMA TOWARU I JESZCZE MA ZPLACIC. cos za szybko taka reakcja ze strony alle.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Masz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji kupujacego. Jesli wezwales go do odeslania towaru przelicz 14dni od tej daty i odrzuc reklamacje z powodu braku towaru na reklamacje bo allegro ci zaraz doliczy rekompensate z pok

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@boma56 Na Twoim koncie nie widzę żadnej dyskusji. Podaj proszę numer zamówienia lub ID dyskusji (takie dane znajdziesz w pasku URL). Zapoznam się ze sprawą i pomogę. 🙂 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@boma56 generalnie zrób tak jak napisał @az1rael 


Skoro uważasz ze towar jest ok to w dyskusji napisz to.


Spytaj jednocześnie kupującego czy zgłoszenie masz traktować jako reklamację jeśli tak to poproś by sprecyzował swoje roszczenia (jeśli tego nie zrobił) i składając reklamację dostarczył towar do weryfikacji.
W ustawowym terminie 14dni musisz udzielić odp na reklamacje wiec jeśli uważasz ze towar był ok to od razu napisz że do momentu weryfikacji towaru jej nie uznajesz,


jeśli zwróci towar będzie musiał zweryfikować i potwierdzić odrzucenie roszczeń
jeśli nie dostarczy to sprawa formalnie jest zamknięta.


Uznając reklamację zwracasz tez koszty przesyłki.

Odnośnie Allegro protect jeśli pomimo tego pracownik Tobie naliczy opłatę (zdarza się ze tak robią) to składaj reklamację do allegro i napisz tutaj wywołując moderatorów, powinni pomóc anulować opłatę.

Rekompensatę mogą przyznać ale nie powinni ciebie nią obarczać jeśli postępowałeś zgodnie z przepisami i dotrzymałeś terminów.


.

oznacz moderatorów