Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący zamówił u mnie towar o wartosci 1200 zł plus wysyłka paletowa 250 zł. Towar wysłany i kupujacy go nie odebrał. Jestem aktualnie o 250 zł stratny za koszt transportu. Kupujący nie reaguje na próby kontaktu
Bardzo prosze o pomoc co w tym przypadku mogę zrobić
@DEMOCAR-BMW Jedyna opcja na odzyskanie poniesionych kosztów (jeśli nie uda się polubownie) to droga sądowa.
Na początek proponuję przesłać listem poleconym wezwanie do opłacenia kosztów. Jeśli to nie pomoże to kolejne pismo - przedsądowe wezwanie do zapłaty.
Ostatecznie - sprawa w sądzie.
250 zł za wysyłkę łącznie z powrotem palety do nadawcy? Za to firmy kurierskie też kasują.
@DEMOCAR-BMW Wezwać do zapłaty, wyślij mu takie wezwanie i napisz że jak nie zwróci to ...zostaje sąd. Musisz udostępniać taką metodę dostawy>same problemy?