Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, allegro wymuszą udostępnianie swojego kuriera w ofertach. Kolejny raz ich kurier nie odebrał całości przesyłek (tylko tyle ile mu sie zmieściło) już zaczęły sie maile od klientów o braku wysyłki , zaraz będą dyskusje, zwroty - bo nie doszło na czas i negatywne opinie - niepodlegające wykluczeniu bo są subiektywne.
Kompetencje pracowników również pozostawiają wiele do życzenia. Dzisiaj wysłaliśmy informację z prośba o wyjaśnienie dlaczego kurier zabrał część przesyłek , a 15 zostawił. Pracownik nie doszukał się w systemie zlecenia odbioru ( no tak bo mamy stałe ) więc nie może pomóc.
Skoro od nas wymagają pełnego zaangażowania i zwiększania jakości obsługi warto by było zacząć od siebie i nie tylko bo w ostatnim czasie problemy z doręczeniami występują również po stronie DHL i DPD ( paczki krążą miesiąc po Polsce i mogą trafić ani do odbiory ani do nadawcy)
A002X80H36,A002X7VRX2,A002X84NT0,A002X7VUO5,A002XBLA32,A002XF4HG3,A002X7Z5D9,A002X7Y3K0,A002X834P7,A002X81369,A002X814G8,A002X844V4,A002X81658,A002X82KE2,A002XEK1T5 przesyłki, które nie zostały odebrane
@sklepMINIPRICEpl bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji, ale na przyszłość problemy z podjazdami możesz zgłaszać bezpośrednio z poziomu zakładki Zgłoś problem z podjazdem kuriera. Link do niej znajdziesz:
Problemy z podjazdem czy opróżnianiem paczkomatów przez kuriera, niedotrzymaniem godzin granicznych są widoczne w śledzeniu. Dlaczego liczycie błędnie oceny jakości jeśli macie komplet danych? Dlaczego zawracacie głowę Sprzedawcy, aby naprawiał Wasze błędy i tracił czas?