Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wczoraj zamówiłam podjazd kuriera po paczkę, nie przyjechał, proszę ponaglić dhl aby wywiązywał się ze swoich umów z allegro, skoro mamy udostępniać klientom możliwość ich wyboru.
Proszę nie brać pod uwagę terminowości wysyłki, bo to nie z mojej winy opóźnienie, lecz kuriera i poinformować klienta skąd taka sytuacja, ze towar jeszcze nie wyjechał od nadawcy:
W aplikacji DHL24 zarejestrowano zlecenie odbioru przesyłki nr 9059870325WWW. W dniu 24-03-2025 w godzinach od 10:00 do 12:00 pojawi się kurier DHL eCommerce po odbiór przesyłki.
Dzień dobry @henex_allegro! Będziemy mogli wykluczyć to zamówienie z jakości Twojej sprzedaży, dopiero gdy zostanie oznaczone jako opóźnione, czyli jutro. Kupujący otrzyma powiadomienie o opóźnieniu przesyłki, nie wysyłamy dodatkowych wiadomości w takiej sytuacji.