anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kurier dpd którego nie widziałem

Client:101741664
#8 Zapaleniec#

przesyłka miała być między 12a16 30.07  był podobno według śledzenia paczki przed 10 i odmówiłem przyjęcia,pruba doręczenia dwukrotna,kasa na ławie a przesyłka wraca do nadawcy nerwy zwalają na ciebie zamieszanie, niby jak sprawdzą tego kuriera,firma na fakturze pełny adres .DPD niepełny adres.znzm przpadki takich praktyk gdzie nawet nie pobierał (godz tak pomieszane że masakra)  bo nie mogli sie wyrobić,nadawca ma pewnie negatywną opinie o mnie bo skąd ma wiedzieć ,że kasa na ławie ,czekamna  kuriera.dziwne zamawiamy firmy kurierskie docierały, jak do tej pory od początku jakoś pod górke.pewnie nie tylko ja mam taką sytłacje zwłaszcza tak żadkich zamówień.co jeśli paczka wróciła do nadawcy!?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Niestety allegro przymusza sprzedawców do wyboru firmy kurierskiej by mieć smarta i więcej klientów łasych na darmowe wysyłki która i tak darmowymi nie są .Mogło panu kurierowi być nie po drodze w tym dniu i próbuje się wymigać. Możesz złożyć sam reklamacje firmie kurierskiej lub zgłosić to sprzedawcy który odpowiada za przesyłkę do czasu doręczenia.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Są takie możliwości, kontakt ze sprzedawcą i niech Ci wyśle powtórne(zapewne trzeba będzie zapłacić), możesz odstąpić od umowy i kupić powtórnie. Ogólnie to za przesylkę odpowiada sprzedający i On powinien składać reklamację.

oznacz moderatorów

Client:101741664
#8 Zapaleniec#

dzięki za info reklamacje złożyłem niewiem czy dobrze ale czytałem na forum jest podobno małoskuteczne.nadawca twierdzi że wyśle ponownie bez dodatkowych kosztów przy rozmowie telefonicznej no okaże sie,dziwi mnie zachowanie allegro brak jakiś reakcji na firme kurierską przecież to nie jeden przypadek zwłaszcza żę za rogiem **piiip**!?! jeszcze raz dzięki zawsze cos można sie dowiedzieć pozdrawiam

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@Client:101741664 Reklamację zgłoś sprzedawcy i domagaj się ponownej dostawy na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Za przesyłkę względem kupującego odpowiada sprzedawca do czasu jej doręczenia, odpowiada także za zaginięcie i za inne nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika. Napisz w reklamacji, że dostawy nie było i niczego nie odmawiałeś, niech sprzedawca udowodni, że odmówiłeś odbioru. W przeciwnym razie powinien ponownie wysłać lub zwrócić wpłatę.

oznacz moderatorów

Client:101741664
#8 Zapaleniec#

dzięki niestety ale chyba robi sie tego więcej jak sie dowiedziałem od znajomych pozdro

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@Client:101741664 Allegro zrzuci wszystko na sprzedawcę, jeżeli obiecał że wyśle to zapewne tak zrobi, tylko czekaj już przy bramie.🤣🤣🤣

oznacz moderatorów

Client:101741664
#8 Zapaleniec#

tak właśnie czekaj od kliknięcia do odebrania przy bramie ,po to jest śledzenie przesyłki jak ma być między tą godz a tą.pozatym kontakt kurier odbiorca wydawało mi sie że to standart tel.sms,ja dla pewności wolałem zawsze tak robić,zamawialiśmy poza aleg.,nie było problemów od firm wiadomo zdarzało sie coś brakowało do faktury następnym razem uregulowane no przy większych ilościach.pozdro.

oznacz moderatorów