Kurier DPD nie odbiera od 15. grudnia paczki 1032535881429U, która została włożona do skrytki;
po zamknięciu skrytki aplikacja kilka razy domagała się zamknięcia skrytki chociaż ta była już zamknięta.
W pewnym momencie w aplikacji pojawiło się, że skrzynka jest zarezerwowana i rozpocznij nadawanie.
Do teraz mam informację, że "przesyłka jeszcze nie jest nadana". Klient jest wściekły, ponieważ jest to jego kasa fiskalna i nie może prowadzić sprzedaży - interweniował wczoraj, ale nikt do teraz nie otworzył tej skrytki.
Uważam, że jeśli nawet kurier tam podjeżdża codziennie, to nikt nie przekazał, że ma to otworzyć.
Zgłosiłem 3 x na Allegro i dostałem odp., że mam czekać. Napisałem reklamację, bo ustne zgłoszenie nic nie dało, potem skargę. Otrzymałem, że będą to wyjaśniać, mają na to 30 dni- wg regulaminu.
Co zrobić, aby odzyskać paczkę albo żeby ją odebrał kurier.
To jest granda, takie lekceważenie klientów. Dlaczego klienci mają do wyboru dostawcę, który tak fatalnie działa?
Proszę o pomoc. Klientowi grożą ogromne kary za brak rejestracji sprzedaży na kasie!
Teraz w DPD nie odbierają od nas tel.
@serwis-alle W tej sytuacji poczekaj proszę na wiadomość od doradcy. Ja niestety nie jestem w stanie przyspieszyć weryfikacji po stronie przewoźnika.
Dzięki,
Z Allegro już 3x odpisali mi, że przekazali sprawę do przewoźnika i że mam czekać na zmianę statusu przesyłki,
ale od 16. grudnia nic się nie dzieje. Przewoźnik pokazuje, że przesyłka o tym numerze jeszcze nie nadana.
I zapewne dlatego kurier do tej skrzynki nie zagląda. Szczególnie, że podczas korzystania z tego automatu otworzyła się skrzynka " odbiory" a nie "nadawaj".
Póki co musisz jeszcze poczekać. W usłudze DPD Pickup, gwarantowany termin doręczenia to pięć dni roboczych. Nadałeś przesyłkę 15 grudnia, czyli przewoźnik ma czas na doręczenie do 22 grudnia. Interwencję będziesz mógł zgłosić dopiero po upływie tego terminu, a wszelkie skargi czy interwencje zgłoszone wcześniej traktowane są jako zgłoszone w pierwszym możliwym terminie (reguluje to rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej i ani przewoźnik, ani Allegro tego nie zmienią).
Allegro DPD i Allegro Delivery Kurier DPD mają różne terminy doręczenia, bo to dwóch różnych przewoźników. Twoja przesyłka to Allegro DPD i tu obowiązuje regulamin DPD, a nie Allegro Delivery.