anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier na urlopie = brak opłaconego i zamówionego podjazdu

MAMY ROZWIĄZANIE!
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Cześć,

@InPost  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

nasz lokalny kurier inpost poszedł na urlop.

Dzisiaj pierwszy dzień zastępstwa.

Podjazd zamówiony jak każdego dnia, ale tym razem pomimo statusu "oczekuj na kuriera" ten się nie zjawił.

Nie zjawił się po odbiór, ale był ok 14;40 na tej samej ulicy.
Dowiedzieliśmy się, że "oczekuj na kuriera" nie znaczy nic i oni po prostu mu nie przekazali zlecenia.
Teraz dostaliśmy mejla, że sprawa jest wyjaśniana.
Opłacamy pracownika, który czeka tam z paczkami, na pytanie do której godziny ma zostać - brak odpowiedzi.
Zgłoszenie odbioru nr. 1008047466.
Ticket z mejla nr. 2611854
Zgłaszane też telefonicznie, bez skutku.

Dziękuję z góry za pomoc.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sunsetearn Z opisu tej sytuacji wynika, że kontaktowałeś się w tej sprawie z Inpostem, więc poczekaj proszę na odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Dzięki Ola, tu po prostu ludzka sprawa - chcę powiedzieć ile pracownik ma czekać na podjazd kuriera na nadgodzinach.
Nie dostałem na to odpowiedzi.
Każdy chce wyjść z pracy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sunsetearn Jasne, doskonale Cię rozumiem, dlatego poprosiłam już o pomoc koleżanki i kolegów z Inpostu. Poczekaj proszę jeszcze chwilę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za wsparcie i czekam na kontakt

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@sunsetearn 

Dobry wieczór,

na wstępie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Oddział odpowiedzialny za zlecenie został poproszony o pilne podjęcie z Państwem kontaktu jak i pilną realizację zlecenia.  Czekamy na informację zwrotną od oddziału.

Po otrzymaniu odpowiedzi niezwłocznie odpowiemy na wiadomość mailową dotyczącą zlecenia. 

 Niezależenie, mają prawo Państwo złożyć reklamację.

 W tym celu proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za szybką reakcję oddziału.

oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

@InPost@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Kurier znów na urlopie - dokładnie ta sama sytuacja.

Zlecenie 1008219327 przyjęte do realizacji, czekamy tym razem całą ekipą w firmie na niego.

Kurier zastępczy odrzuca połączenia,

Oddział przyjął zlecenie do danego kuriera dopiero po 16 (nigdy tak się nie dzieje).

Siedzę przed laptopem w firmie cały czas i patrzę, a tu mejl, że paczki nie były gotowe!

Ostatnim razem dzwoniła regionalna, zostawiła swój kontakt jednak ma wyłączony telefon.

Nie ma pracownika w firmie to oddział umiera, nikt nie podjedzie.

 

Proszę o pilną reakcję.

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@sunsetearn 

Dobry wieczór,

prosimy uprzejmie o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji. 

W wiadomości proszę podać numer zlecenia, adres odbioru,  dane kontaktowe (adres mailowy oraz numer telefonu kontaktowy).
Po otrzymaniu  wiadomości, złożymy stosowną interwencję do oddziału odpowiedzialnego za zlecenie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

To jest niestety standard w inpoście. Zresztą nie tylko u Ciebie. U mnie kurierzy na zastępstwie to nawet do paczkopunktu nie podjeżdzają mimo iż koło niego przejeżdżają, a nowy kurier potrafi przez 3 dni do punktu nie podjechać dopóki go kierownik nie pogna... Zdobądź na przyszłość numer do kierownika regionu i w razie czego męcz jego, najszybciej pogna kuriera.

oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Myślałem, że to wyjątek jednak już dziś przekonałem się, że ten człowiek nie powinien prowadzić oddziału skoro gdy nie ma jednego pracownika nie jest w stanie przyjechać

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sunsetearn ja mam zlecenie stałe i nigdy nie było problemu, zawsz jak były urlopy to dzień wcześniej stały kurier mnie informuje że przyjedzie zastępstwo i dostawałem telefon 🙂 pomyśl o stałych podjazdach wtedy musza wcześniej zaplanować odbiory a tak brak kuriera wpada zlecenie i nie mają pewnie kogo wysłać 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sunsetearn
#8 Zapaleniec#

Myślałem, że to po prostu działa jednak firma inpost nie panuje nad pracą swoich podwykonawców należycie

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@kostas11 jeżeli przyjmują zlecenia odbioru i jeszcze pobierają za takie zlecenie opłatę, to nie mogą tłumaczyć się urlopem pracownika. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Agent051 jasne

mi wczoraj kurier dpd nie odebrał przesyłek

dzisiaj odebrał wcześniejsze , bieżących nie

także tych z płatnym podjazdem

oznacz moderatorów