Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu kurier Inpost nie odebrał paczek, pomimo tego iż został zamówiony w terminie, i miał obowiązek odbioru paczek w tym samym dniu, czego nie uczynił! Na drugi dzień allegro natychmiast obniżyło oceny sprzedawcy twierdząc że to sprzedawca nie wysłał paczek na czas. Po zgłoszeniu interwencji do allegro w tej sprawie z prośbą o usunięcie zamówień ze statystyk, otrzymałem odpowiedź że zwrócą się do przewoźnika Inpost celem wyjaśnienia problemu. Po 3 tygodniach Inpost raczył odpowiedzieć i udzielić bzdurną odpowiedź: "kurier był pod adresem ale nikogo nie zastał" jawne oszustwo, a allegro z pocałowaniem ręki uwierzyło przewoźnikowi a nie sprzedawcy. Paczki wysyłane są codziennie i cały czas jestem na miejscu aby wydać paczki kurierowi i tak było w tym przypadku. W ten sposób allegro bezprawnie i bezpodstawnie obniżyła moje oceny co skutkuje tym iż przestali pokazywać godziny szybkiej wysyłki dla kupujących jak i natychmiast spadła sprzedaż. Po wielokrotnych wyjaśnieniach allegro nie poprawiło ocen. allegro uważa się niby że nie jest stroną, ale niestety jest stroną i to ewidentną. pomoc allegro dla sprzedawcy jest zerowa w żadnym przypadku nie pomogą, allegro to królowie którym wszystko wolno i nie liczą się ze zdaniem sprzedawcy. Zaraz pewnie odezwie się admin w stylu "nie zgadzamy się z twoją opinią" więc jeśli macie taką informację zamieścić to lepiej nie piszcie nic.
Jeśli macie problemy z przesyłkami typu "Allegro One" to jest na to bardzo prosty sposób - po prostu nie udostępniajcie ich. Ja też sporo kupuję na Allegro - w żadnej aukcji nie widziałem przesyłki "Allegro One". I tak bym jej nie wybrał, nawet gdyby była dostępna.
@la_nika czy udzielisz odpowiedzi na pytanie?
Autor ma dowód w postaci monitoring, że kurier danego dnia nie przyjechał. Weźcie to pod uwagę i poprawcie ocenę jego wysyłki. Bazowanie na opinii dostawcy, który 'chroni' swojego wizerunku, a problemy rozwiązuje wewnątrz firmy jest NIEUCZCIWE.
Dostawca jest dla Allegro przykładem, że takie problemy rozwiązuje się wewnetrznie, Wy także wewnętrznie poprawcie ocenę. Przecież Wiadomo, że Dostawca zawsze ochroni swoj wizerunek.
@sklepRTVSAT tak jak pisaliśmy w sprawie nr 23443581 przewoźnik poinformował nas, że zgodnie z informacją w systemie zlecenie nie zostało zrealizowane w dniu 17.05.2022r., ponieważ kurier nie zastał Cię pod wskazanym adresem. Jeśli nie zgadzasz się z tym, konieczne będzie złożenie reklamacji, w zgłoszeniu umieść proszę nagranie z monitoringu.
W takich sytuacjach kierujemy się procedurą i informacją od przewoźnika. Rozwiązaniem jest złożenie reklamacji. Rozumiem, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś. Jeśli nie jesteś zadowolony z usług konkretnego kuriera, proszę zgłoś to do przewoźnika.
Jeśli informacja o dostawie tego samego dnia w ofertach nie wyświetla się prawidłowo poproszę o numery ofert, których to dotyczy.
la_nika przy każdej ofercie brak informacji o godzinie szybkiej wysyłki. Co do nagrania to nie jesteście sądem, nagranie z monitoringu może trafić tylko do upoważnionych osób którym allegro nie jest. Trzymanie się tłumaczenia przewoźnika bzdur i kłamstwa mówi samo za siebie, a wy zamiast chronić sprzedawców chronicie przewoźnika!
@sklepRTVSATInformację o godzinie wysyłki tego samego dnia wyświetlimy w twoich ofertach, jeśli spełnisz następujące wymagania:
Przewidywany czas dostawy (informacja o dostawie pojutrze) jest określany na podstawie Twoich wcześniejszych dostaw.
la_nika wyjaśnij mi jak i innym sprzedawcą dlaczego bezpodstawnie karzecie sprzedawcę za to że zawinił przewoźnik? Przewoźnik się nie przyzna bo broni własnych interesów, czy jesteście więc sądem aby karać za tego typu sytuacje sprzedawcę? Nie macie żadnych podstaw do tego aby zaniżyć tę statystykę, a mimo to ją zaniżacie na miesiąc! Może zamiast tego bezprawnego i bezpodstawnego karania sprzedawcy wprowadzicie żółte i czerwone kartki zamiast zaniżać ocenę? 1 żółta kartka skutkowała by ostrzeżeniem bez konsekwencji, druga żółta kartka zmieniła by się w czerwoną i wtedy zaniżajcie sobie oceny!!! Ale tak jak pisałem wcześniej nie jesteście sądem aby kogoś oczerniać i zaniżać statystyki bezpodstawnie i bezprawnie. Czekam na wyjaśnienia moderatorze.
@sklepRTVSAT odpowiedź otrzymałeś już od nas zarówno we wspomnianej sprawie nr 23443581 jak i tutaj ode mnie (Moderatorki). Obowiązuje nas procedura, zgodnie z którą takie zgłoszenia są procesowane. Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią przewoźnika, jedynym rozwiązaniem jest zgłoszenie reklamacji.
la_nika wasza procedura w każdym przypadku to wina sprzedającego. Nie interesuje was co ma do powiedzenia sprzedawca i jakie dowody ma sprzedawca, dla was ważne jest kłamstwo i oszustwo to jest wasze motto serwisu. Nie liczycie się ze sprzedawcą w żadnym przypadku. Mam ogromną nadzieję że za jakiś czas pożałujecie swojego regulaminu jak was wszyscy sprzedawcy opuszczą z waszego serwisu, i zakończycie swoją działalność jak inne tego typu serwisy które wymagały wiele od sprzedawcy, a od siebie zero!
A to już dopiero jest "HIT"!
"w zgłoszeniu umieść proszę nagranie z monitoringu" - nawet nie będę się tego starał komentować.
Kurierom też zdarzają się "różne przypadki" - ja mam "stałe podjazdy", ale występują czasem opóźnienia z powodu - nowy pracownik - nie wyrobił się z obsługą, awaria auta, wypadek, "zakopał się" w dojeździe do odbiorcy, który mieszkał gdzieś w lesie - to są normalne przypadki.
Ale wtedy standardowo jest wpisywane - brak odbiorcy pod wskazanym adresem.
Ciekawi mnie sytuacja typu:
kurier nie dostarczył przesyłki, wpisał, że brak odbiorcy pod wskazanym adresem (chociaż u mnie zostawiają pod drzwiami - ale są to stałe zamówienia i znają sytuacje) - a klient mi pisze, że był cały dzień w domu - jest emerytem i siedzi cały czas w domu.
Jak Allegro odniesie się do takiego zgłoszenia od kupującego?
Ciekawa sytuacja jest również w sprawach przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską. Kiedyś - za "dobrych czasów" - zwracali odszkodowania za opóźnione przesyłki - żaden inny kurier tego nie robił. Lecz PP też poszła "po rozum do głowy" - i tak teraz jest, że przesyłka Pocztex24 - to 48h na dostawę, Kurier48 - to 72h na dostawę.
Inna sprawa - zamawiam towar - sprzedawca wpisał nazwę miejscowości , lecz z innym kodem.
Dzwoni kurier, za 15 min będzie z paczką, czekam przy drodze 3 godz. Okazuje się, że chce ją dostarczyć 500 km od mojej miejscowości.
ELMIXAGD_pl allegro to betony którym przedstawia się jawne dowody, które mają gdzieś i nic sobie z tego nie robią, bo czekają na decyzję przewoźnika. Trzy dni temu sytuacja w moim przypadku się powtórzyła, zamówiłem podjazd kuriera o godzinie 12:52, gdzie Inpost ma godzinę graniczną 13. W manager.inpost jest godzina zamówienia 12:52, a kurier nie odebrał paczek. Powód..? Według Inpost zamówiłem odbiór kurierski o godzinie 13:02. Zrobiłem screen z konta przesłałem je do allegro i inpostu, bo po raz kolejny allegro zaniżyło mi oceny bo nie wysłałem na czas, bo kurierowi nie chciało się odebrać paczek. Co robi allegro?? Pomimo mojej interwencji oceny nie zostały poprawione bo allegro czeka na odpowiedź i wyjaśnienia przewoźnika. To co oni zrobili to jedno wielkie chamstwo i brak szacunku do sprzedawcy. allegro uważa się za wszechmogących i wszystko im wolno, jawne dowody im przedstawiam jak na dłoni, ale betony oceny nie poprawią!!!! Szkoda gadać na to co allegro wyprawia!!!
w zgłoszeniu umieść proszę nagranie z monitoringu.
śmiechłem - ile godzin monitoringu ma umieścić?
@sklepRTVSAT niech allegro uzyska zdjęcie kuriera pod twoją lokalizacją
gdy Ciebie nie zastał 🙂
U nas kurierzy dpd całkowicie ignorują wezwanie odbioru przesyłek
jeżeli jest złożone bieżącego dnia
możemy sobie je składać i tak nie przyjadą
odbiór między 14-15 15-17
zlecenia odbioru składamy przez allegro
kurier odbiera przesyłki tylko w godz 10-12 bo wtedy rozwozi towar
później mu się nie chce
mamy sklep w centrum Szczecina
Na miejscu Sprzedającego, do którego kurier nie przyjechał, wysłałabym w Paczjomatach lub bezpośrednio w Oddziale.
To są nie komfortowe sposoby.