Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie. Kurier @InPost odebrał wczoraj wszystkie paczki (40-50szt). Na śledzeniu jednak jedna jako jedyna widnieje że statusem "do nadania". O ile nieraz się już zdarzało że kurier jakąś pominął przy zczytywaniu i dopiero na oddziale była odczytana to jednak tym razem wszystkie inne już mają status przyjęcia na oddział a ta jedna nadal oczekuje na nadanie. Traktować to jako błąd systemu, bo paczka już jedzie w kierunku klienta czy jednak spodziewać się jej zaginięcia?jak zgłoszę to do inpost to zanim zacznś rozpatrywać zgłoszenie to już klientowi będę musiala drugi raz to samo wysłać
@barwyflory_pl Czy możesz podać przykładowe numery zamówie, których dotyczy ta sytuacja?
@_HolaOla_ to dotyczy tylko jednego zamówienia. Wsyztskie inne procesowane prawidłowo. Tylko jedno jest nadal do nadania: d7414d51-75a8-11ed-9f20-0918d89f813c
@barwyflory_pl dziękuję, sprawdzimy to, ale czy możesz doprecyzować z jakiego narzędzia korzystasz przy nadawaniu paczek?
@_HolaOla_ manager.paczkomaty dzięki za informacje natomiast tak czy inaczej musze nadać dzisiaj na nowo to samo bo klientce zalezy na czasie i nie bede czekac 48h az inpost znajdzie paczkę. Zastanawiam się tylko czy probować nadać jeszcze raz na tej samej etykiecie (skoro system twwierdzi ze nie została wykorzystana) czy robić nową, już odpłatną?
@barwyflory_pl możesz śmiało dać jeszcze raz te samą etykietę bo jest przygotowana a nie nadana więc wejdzie bez problemu 🙂
@barwyflory_pl W takiej sytuacji, jeśli to Manager Przesyłek to tutaj może pomóc tylko @InPost.
@barwyflory_pl ale wiesz, że jak użyjesz tej samej etykiety to doręczą obie paczki?
Prosimy o zweryfikowanie czy przesyłka została na pewno przekazana kurierowi, gdyż jej status na to nie wskazuje.
Jeśli nadane zostały dwie paczki na tej samej etykiecie (jedna odebrana przez kuriera, druga nadana w urządzeniu Paczkomat), prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Konieczne będzie wówczas pobranie potrzebnych danych i wystosowanie zgłoszenia do oddziału, by paczki były odpowiednio procesowane.