Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości zweryfikowania danych, API przewoźnika jest niedostępne. Spróbuj później.
co mam zrobić ?
@wykladzina-pl prześlij proszę zrzut ekrany z tym komunikatem, zgłoszę ten problem do Działu technicznego.
@wykladzina-pl dziękuję! Dodałam Twój przypadek do zgłoszenia do Działu technicznego wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam.
Witam. Czy coś ruszyło w naszej sprawie. Brak możliwości dodania własnej umowy odbija się niekorzystnie na naszej jakości sprzedaży. Pozdrawiam
@wykladzina-pl przykro mi, ale problem nie został jeszcze rozwiązany. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, to muszę poprosić Cię o nadanie przesyłki korzystając z narzędzia zewnętrznego.
Dziękujemy bardzo. Rozumiem że zajmujecie się jeszcze moim problemem?
@wykladzina-pl tak, oczywiście! Dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu i gdy tylko otrzymam informację od nich, dam tutaj znać.