Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
właśnie przestały działać etykiety, sprawdzone na dwóch przeglądarkach, po wybraniu dowolnej etykiety brak segregacji widoku produktów pod wybraną etykietę, co wy tam popsuliście?
nie działa filtrowanie po etykietach na nowych oknach, ale u mnie np. działa cały czas, zostawiłem bez wylogowywania okna od 2 tygodni, co ciekawe tam filtrowanie po etykietach cały czas funkcjonuje poprawnie, gdyby nie to już bym leżał, brak możliwości edycji etc., tak więc współczuję tym, którzy regularnie korzystają z filtrowania po etykietach i nie pozostawili sobie okien bez wylogowania a konkretniej bez ponownego odświeżenia tegoż okna na którym filtrowanie cały czas u mnie funkcjonuje
Właśnie automatycznie zostali wylogowani ci szczęśliwcy którzy byli od dłuższego czasu zalogowani i działały im ETYKIETY. Dzięki temu wszyscy mają pod górkę.
Również zgłaszałem problem do Allegro dwa razy. Jak na razie brak odpowiedzi od tygodnia.
@RZAkcesoria @Dareltek @damianos99 Dział Techniczny wciąż pracuje nad usunięciem usterki, wrócę tutaj i dam znać, kiedy sytuacja wróci do normy.
filtrowanie po etykietach już działa 🙂
@damianos99 @RZAkcesoria @Dareltek Przed 9:00 została wdrożona poprawka. Gdyby coś się działo lub problem powrócił, to dajcie znać 🙂
jest jeden błąd do poprawki, gdy przełączamy użytkownika, po przejściu na nowe konto nie wyświetlają się produkty, etykieta nie wskakuje na zakres wszystkich ofert, trzeba ruszyć ręcznie etykietę w dół aby pojawiły się oferty.
Przykład:
mam 3 konta, wszystkie połączone, udostępnianie i zarządzanie wszystkimi kontami z poziomu zalogowania do Mój asortyment na dowolne konto.
loguję się na user1, w górnej części mogę w sekcji "użytkownik" wybrać do zarządzania jedno z 3 kont, przełączam na user2 lub user3, w dolnej części nie mam widocznych produktów, muszę ręcznie kliknąć na zakładkę "etykiety" i wybrać opcję jedną niżej aby pojawiły się wszystkie produkty posegregowane zgodnie z filtrem "sortowanie", wracając do zarządzania user1 zakładką "użytkownik" w górnej części, tego problemu nie ma, zakładka "etykiety" od razu ustawiana jest na pozycji pierwszej, czyli w trybie wyświetlania wszystkich produktów.
Nie jest to żaden problem, ale w poprzedniej wersję menedżera sprzedaży było tak, że przepinanie między użytkownikami z automatu wyświetlało wszystkie produkty. Nie wiem czy taki jest zamysł w Mój asortyment czy może jest to błąd, jednak informuję. Reasumując, gdy jesteśmy zalogowani na user1 i przełączamy na innego użytkownika/sprzedawcę/konto to zakładka etykiety jest nie aktywna (widać do na pierwszym zrzucie, brak "-wybierz-" w zakładce etykiety, czyli zakładka nie funkcjonuje i tym samym nie stosuje wyświetlania wszystkich produktów.
@damianos99 Dziękuję za sygnał. Problem dotyczy wyłącznie filtrowania po "etykiety" czy jeszcze jakiegoś innego parametru?
cofam temat, po przelogowaniu wszystko działa prawidłowo, nie zauważyłem żadnych dodatkowych problemów, jak dla mnie wszystko działa idealnie poza tym co zgłaszałem w innym wątku a mianowicie wyświetlanie ilości sprzedanego towaru jest mało widoczne, w poprzedniej wersji przy braku sprzedaży w ciągu 30 dni nie była wyświetlana cyfra 0, teraz to wyświetlanie sprzedaży po prawej stronie jest bardzo słabo widoczne, dodatkowo cyfra 0 zaburza całkowicie tzw. szybki podgląd. Wcześniej można było lecieć strzałkami w dół po etykietach i po lewej oko momentalnie wyłapywało towary, które fajnie rotują, liczba sprzedaży rzucała się w oczy, brak sprzedaży w postaci pustego miejsca tym bardziej, obecnie ta podstawowa funkcjonalność jest mało intuicyjna i tak istotny parametr jak liczba sprzedanego towaru jest w miejscu słabo widocznym. Abyśmy się dobrze zrozumieli, człowiek do wszystkiego może się przyzwyczaić, to nie jest problem, który uniemożliwi poprawną pracę z systemem sprzedaży, ale skoro interfejs ma być użyteczny dla mnie, parametr cena, który był wcześniej po lewej stronie był w optymalnym miejscu a brak sprzedaży nie wyświetlany w postaci cyfry 0 nie zaburzał mi szybkiego przeglądu tego co ogółem dzieje się w sprzedaży danego produktu.