anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mój asortyment (06.05.2022 08:30) przestały działać etykiety, po wybraniu etykiet nie ma segregacji

damianos99
#11 Animator#

właśnie przestały działać etykiety, sprawdzone na dwóch przeglądarkach, po wybraniu dowolnej etykiety brak segregacji widoku produktów pod wybraną etykietę, co wy tam popsuliście?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

damianos99
#11 Animator#

nie działa filtrowanie po etykietach na nowych oknach, ale u mnie np. działa cały czas, zostawiłem bez wylogowywania okna od 2 tygodni, co ciekawe tam filtrowanie po etykietach cały czas funkcjonuje poprawnie, gdyby nie to już bym leżał, brak możliwości edycji etc., tak więc współczuję tym, którzy regularnie korzystają z filtrowania po etykietach i nie pozostawili sobie okien bez wylogowania a konkretniej bez ponownego odświeżenia tegoż okna na którym filtrowanie cały czas u mnie funkcjonuje

damianos99_0-1652174010322.pngdamianos99_1-1652174040967.png

damianos99_2-1652174067041.png

 

oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Właśnie automatycznie zostali wylogowani ci szczęśliwcy którzy byli od dłuższego czasu zalogowani i działały im ETYKIETY. Dzięki temu wszyscy mają pod górkę.

oznacz moderatorów

RZAkcesoria
#7 Wielbiciel#

Również zgłaszałem problem do Allegro dwa razy. Jak na razie brak odpowiedzi od tygodnia.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RZAkcesoria @Dareltek @damianos99 Dział Techniczny wciąż pracuje nad usunięciem usterki, wrócę tutaj i dam znać, kiedy sytuacja wróci do normy. 

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

filtrowanie po etykietach już działa 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damianos99 @RZAkcesoria @Dareltek Przed 9:00 została wdrożona poprawka. Gdyby coś się działo lub problem powrócił, to dajcie znać 🙂 

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

jest jeden błąd do poprawki, gdy przełączamy użytkownika, po przejściu na nowe konto nie wyświetlają się produkty, etykieta nie wskakuje na zakres wszystkich ofert, trzeba ruszyć ręcznie etykietę w dół aby pojawiły się oferty.

Przykład:

mam 3 konta, wszystkie połączone, udostępnianie i zarządzanie wszystkimi kontami z poziomu zalogowania do Mój asortyment na dowolne konto.

loguję się na user1, w górnej części mogę w sekcji "użytkownik" wybrać do zarządzania jedno z 3 kont, przełączam na user2 lub user3, w dolnej części nie mam widocznych produktów, muszę ręcznie kliknąć na zakładkę "etykiety" i wybrać opcję jedną niżej aby pojawiły się wszystkie produkty posegregowane zgodnie z filtrem "sortowanie", wracając do zarządzania user1 zakładką "użytkownik" w górnej części, tego problemu nie ma, zakładka "etykiety" od razu ustawiana jest na pozycji pierwszej, czyli w trybie wyświetlania wszystkich produktów.

Nie jest to żaden problem, ale w poprzedniej wersję menedżera sprzedaży było tak, że przepinanie między użytkownikami z automatu wyświetlało wszystkie produkty. Nie wiem czy taki jest zamysł w Mój asortyment czy może jest to błąd, jednak informuję. Reasumując, gdy jesteśmy zalogowani na user1 i przełączamy na innego użytkownika/sprzedawcę/konto to zakładka etykiety jest nie aktywna (widać do na pierwszym zrzucie, brak "-wybierz-" w zakładce etykiety, czyli zakładka nie funkcjonuje i tym samym nie stosuje wyświetlania wszystkich produktów.

 

damianos99_0-1652259641208.pngdamianos99_1-1652259737228.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damianos99 Dziękuję za sygnał. Problem dotyczy wyłącznie filtrowania po "etykiety" czy jeszcze jakiegoś innego parametru?

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

cofam temat, po przelogowaniu wszystko działa prawidłowo, nie zauważyłem żadnych dodatkowych problemów, jak dla mnie wszystko działa idealnie poza tym co zgłaszałem w innym wątku a mianowicie wyświetlanie ilości sprzedanego towaru jest mało widoczne, w poprzedniej wersji przy braku sprzedaży w ciągu 30 dni nie była wyświetlana cyfra 0, teraz to wyświetlanie sprzedaży po prawej stronie jest bardzo słabo widoczne, dodatkowo cyfra 0 zaburza całkowicie tzw. szybki podgląd. Wcześniej można było lecieć strzałkami w dół po etykietach i po lewej oko momentalnie wyłapywało towary, które fajnie rotują, liczba sprzedaży rzucała się w oczy, brak sprzedaży w postaci pustego miejsca tym bardziej, obecnie ta podstawowa funkcjonalność jest mało intuicyjna i tak istotny parametr jak liczba sprzedanego towaru jest w miejscu słabo widocznym. Abyśmy się dobrze zrozumieli, człowiek do wszystkiego może się przyzwyczaić, to nie jest problem, który uniemożliwi poprawną pracę z systemem sprzedaży, ale skoro interfejs ma być użyteczny dla mnie, parametr cena, który był wcześniej po lewej stronie był w optymalnym miejscu a brak sprzedaży nie wyświetlany w postaci cyfry 0 nie zaburzał mi szybkiego przeglądu tego co ogółem dzieje się w sprzedaży danego produktu.

oznacz moderatorów