Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostałam ukarana negatywem za niedbalstwo kupującego!!!
Jestem prywatnym sprzedwcą, który nie przyjmuje zwrotów. Wszystko jest opisane w zakładce "O sprzedającym" ale kupującemu nie chciało się tam zajrzeć przed zakupem. Teraz próbował wymusić zwrot, a że się nie zgodziłam ulżył sobie negatywem.
Jest szansa na usunięcie go przez allegro, czy muszę się już z tym pogodzić?
@LEW433 komentarze allegro nie odzwierciedlają przebiegu transakcji
teraz ocenia się zgodność towaru z opisem
i obsługę
Czytam jedynie Twój pierwszy post, więcej nie będę czytał.
"Jestem prywatnym sprzedawcą, który nie przyjmuje zwrotów". - Czyli podsumowując - jeśli ktoś kupi u Ciebie towar, który okaże się niezgodny z opisem, to taki kupujący nie ma prawa zwrotu?
Czyli jak ty kupisz coś u kogoś, kupujesz coś, otrzymujesz coś kompletnie innego, towar niezgodny z opisem, uszkodzony. Co wtedy z tym robisz? Wyrzucasz do kosza i liczysz swoje straty?
zapewne chodziło o zwrot bez podania przyczyny (co nietrudno jest się domyślić).
Jak jest niezgodny z opisem/uszkodzony to czy to ustawi czy nie, to nie ma znaczenia.
@maxr01 Jeśli towar jest niezgodny z opisem to prawidłową reakcją jest złożenie reklamacji - niezależnie od tego czy możliwość zwrotu jest udostępniona czy też nie jest.
Kupująca nie chciała reklamować, tylko zwrócić. Przedmiot jest zgodny z opisem, nie ma wad. Po prostu na nią nie pasuje.
Z resztą za zgodność z opisem dała 5 gwiazdek. Obsługa jej nie pasuje.
A co do próby usunięcia komentarza, powiem w trzech słowach: CUDÓW NIE MA !!!