Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj o 23:38 otrzymałem wpłatę, jednak mail "nowa wpłata" nie dotarł. Napisałem dzisiaj o 8 rano na czacie allegro o tym problemie i błąd został zgłoszony, czekałem na maila w tej sprawie.
Otrzymałem maila Odpowiedź na zgłoszenie nr "12809515" w którym allegro stwierdziło że:
"Otrzymałam informację od naszego zespołu technicznego, że powodem odrzucania wiadomości jest to, że adres odbiorcy e-maila nie działa lub już nie istnieje. W tej sprawie powinien Pan skontaktować się z administratorem poczty."
Totalny absurd tej sytuacji - Allegro napisało na maila który rzekomo nie działa lub już nie istnieje a ja mimo to że nie działa lub nie istnieje dostałem maila od allegro i mało tego, ja na tego maila im odpisałem.
Więc po co Allegro wmawia mi że mój mail nie działa lub nie istnieje skoro udowodniłem im że działa i im z niego odpisuję?
To Allegro nie wysłało mi maila "nowa wpłata" a mnie wszystko działa od 4 lat i nic się nie zmienia, ale chcą zwalić na mnie problemy w ich maskowaniu czy w czymkolwiek w czym mają awarię.
@_HolaOla_ @msniezek @cloudcloud Możecie zerknąć na ten absurd?
Jeśli otrzymałeś wpłatę, to wyślij towar. Następnym razem może mail zadziała 🙂
@xyz96 dawno wysłane, chodzi o to, że archiwizuję sobie maile nowa wpłata a jej nie otrzymałem i dlatego zgłaszam
dawal50 jeśli w zakladce ,, zamówienia od kupujacych ,, masz opłacone to wysyłaj , były problemy z Googl-ami
@dawal50 Sprawdziłam jeszcze raz, dokładnie Twoje zgłoszenie i rozmawiałam również z zespołem technicznym, który tę sprawę analizował. Wszystkie wiadomości dostarczane do Ciebie wcześniej i później, niż te dwie problematyczne, były dostarczane prawidłowo. Rzeczywiście wspomniane wiadomości były odbite, ale komunikat, który dotałeś otrzymał również nasz serwer przy ich próbie dostarczenia. Powodów tej sytuacji mogło być wiele, najbardziej prawdopodobnym jest chwilowa niedyspozycja Twojej skrzynki pocztowej. Zwróć również uwagę, że wczoraj Google odnotował dużą awarię, w tym spore problemy Gmail'a, więc trudno tutaj wskazać dokładną przyczynę. Po naszej stronie niestety nie jesteśmy w stanie wskazać więcej szczegółow, dlatego najlepiej będzie jeśli zwrócisz się także w tej sprawie do administatora swojej poczty, bo to on posiada więcej informacji w tej kwestii.
Co do samej odpowiedzi naszych pracowników, to zgadzam się, że mogłaby być ona bardziej precyzyjna, bo nie można jednoznacznie stwierdzić, że Twoja poczta nie działa, jeśli wysyłasz z niej do nas wiadomości.
@_HolaOla_ ok rozumiem, możliwe że była jakaś awaria gmaila (a nie że mój adres nie działa albo nie istnieje)
Czy można prosić o ponowne wysłanie maila "nowa wpłata"?
@dawal50 przecież mógł być chwilowy problem z Twoim serwerem pocztowym i odbił jednego maila, może prace serwisowe itp. 😉
@kostas11 rozumiem, ale liczę po cichu że wyślą maila ponownie
dawal50 po co Ci to , masz panel ,,zamówienia od kupujących ,, Miałem kilka zamówień rzeczywiście w okolicy północy do których nie dotarły wiadomości od allegro .
@mdrogeria każdy sam sobie ustala sposób pracy na Allegro i archiwizacji firmowej, ja stosowałem akurat taki gdzie potrzebuję maile "nowa wpłata".
@dawal50 Niestety nie ma takiej możliwości. Jedyną opcją jest tutaj przefiltrowanie zamówień np. tylko nowa wpłata i wtedy możesz sobie wygenerować zestawienie do pliku .pdf.