Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam nieaktywne konto,nie mogę ustawić wypłaty, (Nie możemy wyświetlić tej strony. To nie Twoja wina,spróbuj ponownie za jakiś czas.)
@ProcesEwolucji Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu o błędzie.
to samo w innej przeglądarce
to z aplikacji allegro, cały dzień. Może najpierw paczka ma dojść do kupującego?
@ProcesEwolucji Ponieważ na zrzutach nie widać adresów stron, napisz proszę, w któej zakładce występuje ten problem. Czy chodzi o Ustawienia wypłat?
Czy chodzi o Ustawienia wypłat?Tak
@ProcesEwolucji Przekazałam tę sprawę do konsultacji z zespołem technicznym.
@ProcesEwolucji Daj proszę znać, czy Twój problem jest nadal aktualny, ale przed tym spróbuj:
- wyczyścić pliki cookie,
- wyłączyć wszystkie wtyczki,
- wyłączyć programy działające w tle,
+ włączyć kartę incognito,
+ włączyć narzędzie dla deweloperów (zazwyczaj F12).
Jeśli problemy będą nadal występować, prześlij mi proszę zrzuty swojego ekranu lub krótkie nagranie, co robisz dokładnie krok po kroku. Na nagraniu i zrzutach muszą być widoczne:
- data i godzina,
- całe okno przeglądarki,
- zakładki konsola i sieć w narzędziu (F12).
Nie wiem jak tu wstawić film
@ProcesEwolucji Prześlij go proszę na adres spolecznosc@allegro.pl
@ProcesEwolucji Dziękuję, przesłałam już te pliki do sprawdzenia. Jak tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie, wrócę tutaj z informacjami.
@ProcesEwolucji Prześlij mi proszę zrzuty jeszcze raz, ale w narzędziu konsoli wybierz proszę zakładkę KONSOLA.
@ProcesEwolucji Dziękuję, już działam.
Mam dokładnie ten sam problemy.. wszystkie porady nie działają
próbowałem różnych przeglądarek. Od tygodnia nie mogę wypłacić pieniędzy za sprzedany na allegro lokalnie kolorymetr.
nie ma nawet numeru infolinii...
help
pozdrawiam
robert
To aktywuj.
A jesteś na właściwym koncie? wyczyść przeglądarkę.🤔