Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam odjęte punkty za opóźnienia w odpowiedziach klientom(niby ponad 24h), pobrałem raport, a tam największe opóźnienie to 41, ale minut. Gdzie problem?
Odjęte 80 pkt.
15.11.2022 09:32:57 | 15.11.2022 09:43:37 | 0h 10m 40s | Tak |
17.11.2022 12:05:27 | 17.11.2022 12:37:38 | 0h 32m 10s | Tak |
25.11.2022 12:24:59 | 25.11.2022 12:44:45 | 0h 19m 45s | Tak |
30.11.2022 22:28:59 | 30.11.2022 23:10:19 | 0h 41m 19s | Tak |
2.12.2022 11:57:34 | 2.12.2022 12:30:31 | 0h 32m 57s | Tak |
3.12.2022 17:47:49 | 3.12.2022 20:06:24 | 0h 00m 00s | Tak |
4.12.2022 14:52:48 | 4.12.2022 15:56:09 | 0h 00m 00s | Tak |
11.12.2022 10:47:59 | Brak | Brak | Nie |
@qtop-pl Na pytanie zadane 11.12 wcale nie odpowiedziałeś i te punkty są za to właśnie.
Może i tak, moja wina... jednak to nie było pytanie, tylko ostrzeżenie, ale fakt nie odpowiedziałem.
Na drugi raz wyślij kropkę, przecinek, cokolwiek żeby statystyki uratować 😊
No właśnie tak zrobiłem wcześniej, i dostałem automatyczną odpowiedź... teraz tak w nieskończoność🙂?
@qtop-pl nie, nie musisz tak odpisywać w nieskończoność, ponieważ do panelu jakości liczy się odpowiedź na pierwsze zadane w wątku pytanie, więc jak odpiszesz i otrzymasz auto odpowiedź to już nie musisz odpisywać ponownie.
Uff...🙂
Czyli cośtam będzie gorzej pozycjonowane czyli będziesz miał słabszą sprzedaż. Powinieneś się cieszyć bo mniejsza sprzedaż to niższy rachunek dla allegro zapłacisz.