Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Krótkie streszczenie - 2 tygodnie temu odmówiliśmy przyjęcia zwrotu (wyłączenie na podstawie art.38 UoPK) usługi tv z dołączonym urządzeniem. Oczywiście otwarta dyskusja (Powód otwarcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu) i próba przekonania nas do zmiany decyzji. Bezskuteczna oczywiście.
Kupujący towar odesłał, mimo że informowaliśmy go, że nie zostanie przyjęty. Nie przyjęliśmy i pewnie na magazynie niedoręczalnych przesyłek czeka na utylizację. Kupujący poinformowany, że jeśli chce podważyć nasze prawo do odmowy przyjęcia odstąpienia, to zapraszamy do sądu.
Po 2 tygodniach poprosił w dyskusji Allegro o pomoc. I wskakuje tu ze strony Allegro ktoś albo głupi, albo leniwy do szpiku kości (niechęć do czytania długiej dyskusji) z tekstem:
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ serio? Przez niepełnosprytnych pracowników Allegro, co szablonu odpowiedzi do tematu dyskusji nie potrafią dobrać, mamy tracić czas? I jeszcze za udział w dyskusjach z inteligentnymi inaczej, mamy być oceniani?
Kiedy zaczniecie zamiast takich osób, zatrudniać osoby inteligentne, takie, którym nie sprawi problemu przeczytanie kilkunastu postów w dyskusji i zrozumieć czytany tekst. i które będą mogły odpisać swoimi słowami, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, a nie być zmuszanym do wklejania szablonów odpowiedzi kompletnie z... czapy.
Co sobie kupujacy zamowil usluge tv typu polsat z dekoderem w abonamencie i chcial zwrocic?
@az1rael C+ Online z tv boxem, prepaid. Przyjęlibyśmy gdyby nie rozpakował lub w ogóle nie odebrał. Po rozpakowaniu mógł urządzenie odpalić, przypisać dwumiesięczny pakiet do swojego maila i udawać, że nie wie o co chodzi.
kolejny post gdzie nie jest rozróżniane odstąpienie od umowy z możliwością złożenia reklamacji
reklamację na dekoder chyba można złożyć?
@medalik_2009 odeślij sprzęt kupującemu jeżeli złożył wadliwe oświadczenie woli
i czekaj aż przyśle sprzęt na reklamację
@medalik_2009 Cześć. Chętnie zapoznam się z tą sprawą, ale podaj mi chociaż numer zamówienia lub ID dyskusji. Inaczej jej nie zlokalizuje.
@ko_alka dyskusja c05ccf5e-a7e3-449c-8c6f-334344f2b5a6
@ko_alka konsultanci od dyskusji urządzili jakiś konkurs, który napisze większą bzdurę? Czy po prostu zaczęli tam zatrudniać osoby z IQ ameby?
Teraz możemy tam wyczytać coś takiego:
Kupujący ma prawo do złożenia odstąpienia od umowy. Sprzedający nie może uniemożliwić Kupującemu skorzystania z tego prawa.
Może, jest to nawet zapisane w UoPK.
Serio chcecie byśmy poinformowali UOKiK o negowaniu przez Waszych "specjalistów" prawa, jakie sprzedawcom gwarantują przepisy? O tym, że wchodzicie w kompetencję sądów. O tym, że poprzez wywieranie bezprawnego nacisku na sprzedawcę, próbujecie zmusić go za wszelką cenę do uznania bezpodstawnych roszczeń Kupującego.
To co się ostatnio na Allegro wyczynia, to przekracza wszelkie granice.
@medalik_2009 Rozumiem Twoje zdenerwowanie i już skontaktowałam się z odpowiednim zespołem w tej sprawie. Wyjaśnię to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@ko_alka dziękuję za interwencję. W końcu pierwsza merytoryczna i sensowna wypowiedź ze strony Allegro w tej dyskusji. Nie można było tak od początku?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ kolejna dyskusja o braku możliwości zwrotu z powodu wyłączenia tego prawa, kolejny inteligentny inaczej nie potrafiący dobrać odpowiedzi z dostępnych szablonów, do tematu dyskusji:
Dyskusja 8405b98d-a22a-427e-9521-35e8f9a62af2
Kiedy skończą tam szczuć klientów na sprzedawców i wypisywać bzdury wyssane z palca? Czy oni pracują na takich klawiaturach i mają wyłączone myślenie:
@medalik_2009 Wczoraj w dyskusji pojawiła się nowa odpowiedź z naszej strony. Mam nadzieję, że uda się pozytywnie zakończyć tę sprawę.
@ko_alka tak, nam przyznali rację, Kupującemu przyznali 20 monet, bo poczuł się niekomfortowo. 🤣 A może jakaś rekompensata dla sprzedawcy, który poczuł się niekomfortowo z powodu bzdur wypisywanych przez pracownika Allegro?
O dziwo, w kolejnej dyskusji konsultant od razu spuścił kolejnego roszczeniowca na drzewo, bez żadnych rekompensat. Powoli, bo powoli, ale czegoś się uczą. 🙂
@medalik_2009 składaj reklamację do allegro na działanie serwisu
bo wprowadzanie w błąd konsumenta przez serwis
szkodzi jego prawom jako konsumentowi
@RED do Allegro? Ja już mam gotowe pismo do UOKiK o podejrzenie naruszania art. 38 UoPK oraz art. 24 UOiK. To drugie to naruszanie zbiorowych praw konsumentów, w szczególności w zakresie udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji.
A nie jakiś BOT?
😄
@medalik_2009 Bo nie rozumiesz, to nie jest błąd. To są testy (wytrzymałości). 😄