Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient mi zrobil dyskusje bo niedostal towaru ale on w weekend za niego zaplacil a dzis mu wyslalem co mam zrobic ten klient jest jakis nienormalny kiedy mu mialem wyslac w niedziele
@Bogus1239 napisz mu że wysłałeś dziś i podaj numer paczki.
Nie panikuj ,jeśli mu dziś wysłałeś i masz na to potwierdzenie to dołącz to do dyskusji może przestanie się pienić. Każdy wie że nie jest możliwe wysyłanie w weekend a jeśli nawet coś wyślemy (np.paczkomat) to i tak potwierdzenie jest po odbiorze przez kuriera w poniedziałek. Przedstaw sytuację w dyskusji ,klient nie może wymagać od ciebie nadania wysyłki w dniu wolnym od pracy.
zglosilem to na czat allegro i siie z nim kontaktuja
Odpowiadaj tylko w dyskusji w terminie i nic ci nie będzie (no chyba, ze klient subiektywnie wystawi ocenę 😛 )
Mi kiedyś klient założył dyskusję dosłownie w 5 min po zakupie... różnie bywa
odpowiadam w terminie ale mnie wkurzyl na maxa
wcale się nie dziwię.... to masakra, ale tutaj tak wolno klientowi
zobaczymy co z tego wyjdzie jutro wam napisze
A jak masz zdefiniowany czas wysyłki? Jeśli nie "natychmiast" - to kolekcjoner608 dokładnie Ci napisał co robić. Pisz wszystko grzecznie i rzeczowo w odpowiedzi w dyskusji. Wywiązałeś się z umowy , a klient niezadowolony? Napisz mu w dyskusji, żeby poprosił Allegro o pomoc. Jakoś tak musisz zrobić, żeby kliknął w ten lik. Wtedy pracownik Allegro (lub automat) udzieli mu dodatkowych wyjaśnień. Ew. sam możesz napisać do Allegro, żeby włączyli się do dyskusji.
Są firmy, które wysyłają również w soboty i niedziele - bardzo duże firmy, działające przez 24h i mające indywidualne umowy z przewoźnikami - lecz nie można wymagać od każdego sprzedawcy takiej obsługi - o jest nierealne.