anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z kupijącym

babilec
#7 Wielbiciel#

Witam , mam problem z kupujący , który zakupił tapczan 19 lipca 2020 na raty , dnia następnego złożył rezygnację przez allegro. Nie otrzymaliśmy wpłaty za ta transakcję a kupujący chce zwrotu za zakupiony tapczan. rezygnację allegro nie wypłaciło nam środków więc jak możemy zwrócić kiedy nie doszło do sfinalizowania transakcji.Kupujący twierdzi że kontaktował się z allegro i otrzymał informacje o przekazanych środkach, jak rozwiązać problem wydaje mi się i tak pinformowałam  kupującego że problem jest w banku , który udzieli mu kredytu na zakup tapczanu a w chwili anulowania transakcji również anulował umowę z osoba obiegającą się o kredyt. Allegro poinformowało nas o zakupie i zakończonej transakcji ale nie o wypłacie środków od kupującego . W jaki sposób rozwiązać ten problem.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

JEŚLI PŁATNOŚĆ MA INNY STATUS NIŻ ,,ZAKOŃCZONA ,,POINFORMUJ KUPUJĄCEGO ABY ZWERYFIKOWAŁ TO W SWOJEJ ZAKŁADCE ,, KUPIONE ,, I EW. DOKOŃCZYŁ TRANSAKCJĘ ,WÓWCZAS ZWRÓCISZ MU ŚRODKI .

oznacz moderatorów

babilec
#7 Wielbiciel#

kupujący zakupił tapczan na raty i twierdzi że allegro napisało mu że wypłacił nam środki i bank równie ż tak twierdzi, allegro wysyła informacje o wypłacie środków a my nie otrzymaliśmy takiej informacji ani wpłaty.

oznacz moderatorów

bellaluni
#7 Wielbiciel#

Zweryfikuj tę informację z Allegro, jeśli faktycznie klient otrzymał taką informację to Ty także powinieneś...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@babilec Środki znajdują się na Twoim saldzie w zakładce Allegro Finanse. Możesz zlecić ich zwrot.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów