Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam problem z kupujący , który zakupił tapczan 19 lipca 2020 na raty , dnia następnego złożył rezygnację przez allegro. Nie otrzymaliśmy wpłaty za ta transakcję a kupujący chce zwrotu za zakupiony tapczan. rezygnację allegro nie wypłaciło nam środków więc jak możemy zwrócić kiedy nie doszło do sfinalizowania transakcji.Kupujący twierdzi że kontaktował się z allegro i otrzymał informacje o przekazanych środkach, jak rozwiązać problem wydaje mi się i tak pinformowałam kupującego że problem jest w banku , który udzieli mu kredytu na zakup tapczanu a w chwili anulowania transakcji również anulował umowę z osoba obiegającą się o kredyt. Allegro poinformowało nas o zakupie i zakończonej transakcji ale nie o wypłacie środków od kupującego . W jaki sposób rozwiązać ten problem.
JEŚLI PŁATNOŚĆ MA INNY STATUS NIŻ ,,ZAKOŃCZONA ,,POINFORMUJ KUPUJĄCEGO ABY ZWERYFIKOWAŁ TO W SWOJEJ ZAKŁADCE ,, KUPIONE ,, I EW. DOKOŃCZYŁ TRANSAKCJĘ ,WÓWCZAS ZWRÓCISZ MU ŚRODKI .
kupujący zakupił tapczan na raty i twierdzi że allegro napisało mu że wypłacił nam środki i bank równie ż tak twierdzi, allegro wysyła informacje o wypłacie środków a my nie otrzymaliśmy takiej informacji ani wpłaty.
Zweryfikuj tę informację z Allegro, jeśli faktycznie klient otrzymał taką informację to Ty także powinieneś...