anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z wysyłką inpost, kupujący zapłacił, w zakładce akcje nie ma przesyłki i nie importuje

optyk24
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@optyk24 zapłacił przez Payu ?  jaki inpost paczkomat czy kurier ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@optyk24  Wczoraj też tak miałem pisałem do allegro i podobno jakiś błąd na linii inpost -allegro po kilkunastu godzinach mogłem dopiero wydrukować.

oznacz moderatorów

optyk24
#8 Zapaleniec#

zapłacił  PKO wysyłka inpost paczkomat

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@optyk24 Z naszych informacji wynika, że przesyłka została już nadana, dlatego chciałabym Cię dopytać czy problem jest nadal aktualny? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@optyk24 Abyśmy mogli to sprawdzić, poproszę o więcej szczegółów dot. tej transakcji (np. numer oferty i zamówienia).

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

optyk24
#8 Zapaleniec#

nr oferty: 9887797885, hdnhwl91dw+5836534b8@allegromail.pl

oznacz moderatorów

optyk24
#8 Zapaleniec#

Tak, rozwiązany, problem był z cennikiem i sposobami wysyłki , to była wysyłka inpost a nie alegro inpost, dlatego nie było powiązania, nadałam bezpośrednio na stronie inpost, dziękuje za pomoc, pozdrawiam.

oznacz moderatorów