Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Historia mojego konta jest następująca:
1) Miałem konto prywatne,
2) Zmieniłem je na konto firmowe (spółka zoo)
3) Zmieniłem je na prywatne ponownie
4) Chciałbym ponownie zmienić je na firmowe, ale na inną firmę niż poprzednio , tym razem ma to być firma prywatna zarejestrowana na moje nazwisko.
Próbuję to zrobić z miejscu, gdzie wpisuję NIP, formę prawną i osoby reprezentujące itd, ale nie jest możliwa zmiana formy prawnej firmy. Obawiam się że jest konieczna interwencja administratora allegro
@romaan Nie ma takiej możliwości, aby zmienić konto firmowe na zwykłe. Konto, z którego piszesz ma status konta firmowego i jest w trakcie weryfikacji.
Ile może potrwać weryfikacja, na forach mów się o 3 dniach, czekam już 10 dni i zaczynam się niepokoić.
Roman
@romaan prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego dla operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości prześlij link do tego wątku.
Mam konto firmowe od 22 lat, kiedyś wpisałem dane firmowe firmy, ale nie prowadziłem sprzedaży na allegro. Teraz po kilku latach chciałbym rozpocząć sprzedaż na allegro w ramach mojej innej firmy. Wpisałem dane i czekam na weryfikację już 10 dzień. Czy ktoś się orientuje, z jakim czasem oczekiwania na weryfikację powinienem się liczyć?
@romaan dziękuję za potwierdzenia przelewów, oba są do operatora Przelewy24, a powinieneś zrobić przelew do operatora PayU.
Wejdź proszę do tej zakładki i w części operatora PayU, kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew weryfikacyjny.
"Wejdź proszę do tej zakładki i w części operatora PayU, kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew weryfikacyjny."
O której zakładce mówimy i gdzie ja znajdę?
Próbuję wejść do zakładki gdzie są nadal błędne dane firmy, ale gdy próbuję cokolwiek zrobić wyskakuje komunikat, że mam czekać na maila z informacją na temat weryfikacji... i tak już od 10 dni 😞
@romaan Przelew do PayU zlecisz tutaj: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system
Odszukaj podświetlony napis "przejdź do banku" w sekcji PayU 🙂
Problem w tym, że strona, którą Pan zamieścił w odpowiedzi, u mnie w ogóle się nie pojawia. Nagrałem telefonem film, który przedstawia problem:
<bottom>
Pozdrawiam
Roman [edytowano]
@romaan muszę poprosić Cię o cierpliwość, przekazaliśmy informacje do operatora i wypłaty wkrótce powinny być aktywne.
Czy są jakieś informacje zwrotne w mojej sprawie?
@romaan Bardzo nam przykro, że tyle to trwa, ale prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.
@romaan Twój przelew weryfikacyjny został zaakceptowany. Dokumenty zostały przesłane do operatorów płatności — są weryfikowane.