Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wypłacać pieniędzy ani przez przelewy24 ani przez payu. Środki mi się gromadzą. Wszelkie dokumenty przesłane dawno, konto bankowe zweryfikowane. a pieniędzy nie mogę wypłacić. Dodam że moje konto na allegro było długo nie używane (było zablokowane przez jakiś czas, ale po odblokowaniu nie używałem prawie w ogóle). ostatnio dostałem w prezencie od allegro trochę darmowych wyróżnień, więc stwierdziłem że ruszę ze sprzedażą. i rzeczywiście coś tam się zaczęło sprzedawać ale nie mogę wypłacić zgromadzonych środków. co może być przyczyną?
@ekozdrowie1 Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@ekozdrowie1 Wracam z wieściami. 🙂 Obecnie Twoje wypłaty środków są wstrzymane, ponieważ 2022-03-12 złożyłaś wniosek o zmianę danych na koncie (chodzi o skrócenie nazwy na "EKO-ZDROWIE").
Podczas weryfikacji wniosku operator płatności poprosił o przesłanie dokumentu tożsamości. Informowaliśmy Cię o tym w zgłoszeniu 22520654. Nie odpowiedziałaś na wiadomość, dlatego weryfikacja ze strony operatora została odrzucona, a wypłaty na ten czas zablokowane.
W tym wypadku powinnaś teraz złożyć wniosek o zmianę danych ponownie: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/konto-firmowe/przeslij-dokumenty
Dzięki temu operator będzie mógł zakończyć weryfikację. Raz jeszcze musisz zlecić przelew weryfikacyjny (1,01 zł), aby potwierdzić dane Twojej firmy, a także załączyć dokument tożsamości, o który wcześniej zostałaś już poproszona.
dziękuję za odpowiedz. to było tak dawno temu że już nawet nie pamiętam czemu to zrobiłem:( niestety po kliknięciu w link pojawia się to /zdjęcie/. jak mógłbym zweryfikować dane winny sposób?
@ekozdrowie1 Czy mogę Cię prosić o przesłanie zrzutu ekranu z pełnym widokiem (z widocznym adresem paska URL)? 🙂
@ekozdrowie1 Bardzo dziękuję, przekazałam tę sprawę do sprawdzenia. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
@ko_alkajakieś wieści? bo dzięki wyróżnieniom sprzedaż jakoś idzie a pieniędzy zarobionych nie mogę wypłacić:(
@ekozdrowie1 Poprosiłam nasz zespół o informacje w Twojej sprawie, więc wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę wiadomość zwrotną.
@ekozdrowie1 Otrzymałam już potwierdzenie, że musisz ponowić wniosek poprzez wprowadzenie zmiany w zakładce Dane Konta, wtedy utworzy się nowy formularz, który będziesz już mogła ukończyć.
@_HolaOla_ dziękuję za pomoc. konto już zweryfikowane i teoretycznie wszytko powinno być ok. pieniądze z Przelewy24 wypłacają się w porządku, ale z PayU coś jest nie tak. Po zleceniu wypłaty środków, prawie natychmiast dostaję informację o anulowaniu wypłaty. Dolatałem informację że konto PayU jest aktywne, więc zupełnie nie wiem o co może chodzić:( Pomocy? i dziękuję. w załącznikach zdjęcia pomocnicze
@ekozdrowie1 W takim razie już działam, aby to wyjaśnić.
@_HolaOla_ czy coś może wiadomo?
@_HolaOla_ nadal cisza? bo pieniądze mi się kumulują a ja nadal ich nie mogę wypłacić:(