Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym, podzielić się swoją dzisiejszą sytuacją, dotyczącą zwrotu prowizji.
Składamy odwołanie na negatywnie rozpatrzony wniosek o zwrot prowizji, w którym zamieszczamy potwierdzenie przelewu ( kupujący wybrał płatność za pobraniem ) , składamy również podpisaną przez klienta fakturę korektę, oraz screen z korespondencji z klientem. Kupujący wskazał w wniosku przedmiot niezgodny z opisem, mimo iż w rozmowie tel stwierdził że produkt jest ok, niestety brakuje mu w nim jednej rzeczy której w sumie na zdjęciu nie było a która musi być, ( cześć samochodowa )
i teraz co robi allegro:
ALLEGRO 1 Krok: Proszę o przesłanie oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy.
Klient: Kupujący odstąpił od umowy poprzez allegro przecież.
ALLEGRO 2 Krok : Nie otrzymał Pan, zwrotu bo nie zwrócił Pan przez allegro finanse.
Klient: Jak miałem zwrócić kupującemu przez allegro jak brał za pobraniem. Przelałem na konto.
ALLEGRO 3 krok. Nie zwrócę Panu prowizji bo ma Pan za niski poziom sprzedaży i kupujący stwierdził że przedmiot niezgodny z opisem.
Klient: Gdy kupujący odstąpił od umowy poziom sprzedaży był wyższy, przecież dopiero stwierdziła Pani że problem jest tylko w tym że nie zwróciliśmy przez allegro finanse.
Allegro 4 krok : My bierzemy pod uwagę poziom sprzedaży w momencie odwołania od odrzuconego wniosku.
Klient: Proszę o wskazanie który punkt regulaminu pokazuje powyższą odpowiedz.
Według nas przedmiot jest zgodny z opisem, ale nie możemy nagrywać naszych klientów podczas rozmowy telefonicznej.
ALLEGRO 5 krok : nie przyznamy rabatu i wysyłamy Panu link do regulaminu w którym nie ma o tym mowy.
Podsumowanie: I na nic że transakcja nie została zawarta i naliczanie prowizji jest niezgodne z regulaminem. Czyli allegro na początku robi schody, i tylko szuka abyś przypadkiem nie okradł ich z ich prowizji. Czy ta zgodność z opisem nie jest tendencyjna? czy allegro ustanawiając zapis o poziomie co najmniej dobrym, nie łamie prawa? Co jeśli w mojej branży poziom neutralny to sukces? Czy sens angażować w to prawnika?
Było uwrażliwić kupującego żeby nie zaznaczał, że towar nie jest zgodny z opisem. Dla allegro oznacza to, że zwrot nastąpił z Waszej winy i dlatego prowizja nie wraca.
Jesteście na łasce sprzedającego...
@exoryna, * kupującego 😛
kupujący robi pod górkę, robimy i jemu, sprawiedliwie, CL 🙂
Tak. Moja kulpa. Miało być kupującego.
Zapytaj, który punkt regulaminu warunkuje przyznanie rabatu transakcyjnego od zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse 🙂 Podeślą Ci link do regulaminu, w którym nie ma takiego warunku i odmówią zwrotu, bo tak 🙂
Właśnie, tak jak podesłali link do regulaminu w którym nie ma nic o tym że biorą pod uwagę poziom sprzedaży w momencie odwołania od odrzuconego wniosku....a nie w momencie odstąpienia od umowy.
W regulaminie są określone sytuacje, w których zwrot jest przyznawany niejako automatycznie - nie oznacza to, że w innych sytuacjach zwrot nie może zostać przyznany. Nie ma tam nic o sytuacjach, w których zwrot nie zostanie przyznany, zwłaszcza po odstąpieniu od umowy. W Pomocy są takie zapisy, ale Pomoc to nie regulamin. Odmawiają, bo tak.
Niestety, sprawa nadaje się jak najbardziej do przekazania do innych instancji, ponieważ są opłaty naliczone są za usługę z której zrezygnowałem, a prowizja powinna być naliczona od ważnej transakcji, więc jest to zwykłe złodziejstwo....
@kkowalczyk4 No Allegro wzięło sobie prawo prosto z Nowogrodzkiej i co mi zrobicie jak mnie złapiecie !!!!!!