anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mega OkAZJE - Pretensje klientów że jest taniej :)

MAMY ROZWIĄZANIE!
LawendaSklep17
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, zastanawiam się czy ktoś może ma podobny problem. Wzięliśmy udział w dzisiejszej akcji mega okazje 04.04 i od rana zalewają nas wiadomości od niezadowolonych klientów którzy kupowali od nas produkty w poprzednim tygodniu z pretensjami że kupili drożej a dziś jest taniej i że najwyraźniej taki przyjęliśmy standard obsługi klientów na allegro.. 🙂 Z jednej strony rozumiem rozżalenie ale z drugiej widzę że strach robić promocje i brać udział w takich akcjach, czy Wy też macie takie przypadki? Jesli tak to rozwiązujecie sprawę, oddajecie różnicę pieniędzy czy tłumaczycie klientom o co chodzi czy czekacie na negatywne komentarze? 🙂 Nie mam żadnego problemu po prostu zastanawiam się jak to u was wygląda 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Ci klienci są... em, średnio rozgarnięci, żeby nie określić ich bardziej dosadnie. To nie jest twoja wina, że ktoś kupił poza promocją. Nie rozumiem, jak ktoś może obwiniać sklep. To jest strata klienta, że miał mrówki na tyłku i nie poczekał na jakieś święto czy inną okazję do promocji. Ci ludzie są niepoważni i tyle.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@LawendaSklep17 napisz że było poczekać na promocję 🙂 Ciekawe jak w sklepach stacjonarnych robią promocję to też lecą do sprzedawcy z pretensjami ? Widzę że cuda zaczynają się tu dziać 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
every_day
#9 Pomysłodawca#

🤣🤣🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
LawendaSklep17
#9 Pomysłodawca#

Jakby to delikatnie powiedzieć.. jeden Pan robi nam właśnie wyrzuty że źle traktujemy klientów bo kupił drożej wczoraj a dziś jest taniej kilka innych osób też się odezwało stąd też byłem ciekaw czy tylko u mnie taka sytuacja czy to się zaczyna robić norma 😄 

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

W takich sytuacjach może dochodzić hurtowo do zwrotów bez podania przyczyny i ponownych zakupów po niższej cenie.Chcesz zrobić ludziom dobrze, wyjdziesz na tym jak Zabłocki na mydle.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@LawendaSklep17 a ja sie tylko dziwie po co robić promocje na produkty które i tak sie sprzedają ???

Jeśli jest przyzwoita sprzedaż jakiegos produktu to po co jeszcze :

1) ladowac sie w podwyższone koszty ( koszt promocji)

2) Obniżac cene ( czyli mniej zarabiać)

3) ryzykować niezadowolenie klientów którzy kupili ( a jak piszesz było ich sporo) ten sam produkt w wyższej cenie.

Cóz jak dla mnie to trzy strzały w kolano. 

Teraz spodziewałbym sie: zwiekszonej ilości zwrotów, obniżonych ocen w komentarzach ponieważ klienci poczują sie oszukani ( mimo że oczywiscie z rozsądnego punktu widzenia nie było to Twoim zamiarem)

 

oznacz moderatorów
LawendaSklep17
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego? a w sumie dlatego że allegro zrobiło taką akcję i od bardzo dawna w żadnej nie braliśmy udziału i jakoś tym razem stwierdziliśmy że w sumie czemu nie. Teraz niestety widzę że chyba nie warto 😉 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@_Likos_ @LawendaSklep17 mnie jedno zastanawia po co klient wchodzi co kilka dni w produkt sprzedawcy ? i sprawdza ile kosztuje, skoro kupiłem to cena pasowała, zapłacone i zapomniane 🙂 

Widzę że coraz bardziej specyficzny i całkiem inny klient jest na allegro niż w sklepie internetowym, widzę na allegro są klienci szukający tanich - promocyjnych produktów i bardziej roszczeniowi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LawendaSklep17
#9 Pomysłodawca#

też prawda, też kupiłem przed wczoraj karmę dla psa na allegro i rzeczywiście nie przyszło mi nawet do głowy żeby sprawdzać dziś cenę 😄 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Bo to przez Allegro, które informuje klientów o każdej obniżce, jeśli mają ofertę dodaną do obserwowanych. 

Powinno być tak, że po zakupie takiej obserwowanej oferty, Allegro powinno automatycznie zdejmować ją z list ulubionych inaczej żal ich w d..... Ściska.

oznacz moderatorów
every_day
#9 Pomysłodawca#

Mysmy od dawna przestali brac udział w tych medialnych nagonkach allegro na promocje.... na sprzedaz nie narzekam a dodatkowo nie mam marudzących klientów ze jest taniej a było drożej.... no i koszty juz tak za wysokie nie skaczą jeszcze wyżej...

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@LawendaSklep17  my już sie oduczyliśmy korzystac z okazji - te z reguły zbyt drogo kosztują. Od jakiegoś czasu jest plan marketingowy który poprostu realizujemy dostosowujac go tylko do bieżących dzialan allegro, ale od wszelakich "okazji" staramy sie trzymac z daleka.

@kostas11 klienci czesto wchodzą w zakupione przedmioty choćby po to by sprawdzić status zamówienia, potem jeśli klikna sprzedaż to widzą komunikat o zmianie oferty. A po drugie: klienci często kupują i mają jednoczesnie dodane do obserwowanych wiec po prostu otrzymuja maila: " oferta którą obserwujesz staniała" ot i cale rozwiązanie 🙂 Jełsi klient kupowąl coś za 100 zl a na drugi dzień otrzymuje maila że ma ten przedmiot za 80zł to nic dziwnego że sie wkurza.

oznacz moderatorów