Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki przypadek. Gość robi zwrot, oczywiście poprzez allegro itd, odsyła towar. Wystepuję o zwrot prowizji, odrzucony wniosek, odwołuję się ponownie odrzucony - w odpowiedzi dostaję info, że mam przekazać potwierdzenie zwrotu płatności. Odpisałem, że towar jeszcze nie wrócił, więc jak do mnie dotrze to wtedy nastapi zwrot wpłaty. Towar dotarł - wpłatę oddałem. Napisałem do allegro, że wpłata zwrócona, a oni, że jak tylko zaksięguje się zwrot zwrócą prowizję. W między czasie allegro wypowiedziało się w dyskusji (klient takową założył) że wpłata została mu przekazana i może zakończyć spór (została zaksięgowana). Gość otrzymał wpłatę i zakończył spór. Pisze kolejny raz z prośbą o zwrot prowizji, a odpowiedź dalej ta sama, prosze nam przesłać dowód zwrotu wpłaty. no ludzie, ręce opadają.
to co mam przesłać ?? ile razy trzeba pisać do allegro w takiej głupiej sprawie. Wysłałem im nr zwrotu, nr zwróconej płatności, dane klienta. Sami wypowiedzieli się w dyskusji, że zwrot już jest zaksięgowany, przekazali mi info, że jak się zaksięguje to zwrócą, a teraz od nowa to samo. To są te innowacje ??? Ile czasu mam tracić na pisanie cały czas o tym samym ????
"Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Rzeczywiście, Pana wniosek o przyznanie rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) został odrzucony. Stało się tak, ponieważ nie zwrócił Pan środków przez Allegro Finanse.
Abym mogła rozpatrzeć sprawę ponownie, proszę o przesłanie potwierdzenia zwrotu środków na konto Kupującego Chxxxxxx (dotyczy ofert 83164xxxx,831649xxx). "
tylko, że sami dwa dni temu napisali kupującemu, że środki zostały zwrócone i może zakończyć dyskusję. Przecież mają wgląd w historię wypłat, tym bardziej, że podesłałem nr płatności (zwrotu) to po co ta cała korespondencja ?? Dla zabicia czasu ??
W celu odzyskania tej prowizji napisałem już chyba 5 maili i cały czas stoję w tym samym miejscu.
@mikeza Nie ma w języku kulturalnych ludzi słów, którymi można to skomentować. Ponieważ niektórzy tu się burzą, że klnę, to nic nie powiem 😀
poproszę kogoś z adminów o zajęcie się tą sprawą. Powtarzam, w jakim celu konsultant chce ode mnie potwierdzenia zwrotu wpłaty skoro zwrot był poprzez finanse allegro, podałem nr zwrotu i wszystkie szczegóły. Co mam dalej przedstawiać ??
Czekam na reakcję @cloudcloud, @nat_not , bo to przestaje być śmieszne. Allegro samo potwierdza zaksięgowanie wpłaty i przekazuje taką informację kupującemu z prośbą o zakończenie dyskusji, a potem wymaga ode mnie potwierdzenia tego zaksięgowania kolejny już raz. Ile może trwać ta paranoja ???
@mikeza Działam już w Twojej sprawie. Jak tylko dostanę informacje na ten temat tych zgłoszeń, wrócę do Ciebie z wiadomością.
@_HolaOla_ HolusiuOlusiu, przy okazji wyrwij nogi z d...y komu potrzeba.
po wielkich bólach zwrócili prowizję, sprawa załatwiona. Dziękuję za zaangażowanie 🙂
@_HolaOla_ czyli jednak mozna sobie samemu zaakceptowac jako rozwiązanie ?? 😀
@pinsplash To jest tzw nagłe olśnienie 😃
@pinsplash rozwiązanie to może nie jest, ale chciałem zakończyć temat i klepnąłem 🙂
@mikeza Cieszę się, że sprawa zakończyła się po Twojej myśli. Na przyszłość pamiętaj proszę, aby w przypadku odwołania korzystać z tego linka. Znacznie ułatwi to oraz przyspieszy proces rozpatrzenia zgłoszenia.
@WREDZIA-W1 Tym razem udało się bez urywania kończyn i innych części ciała 🙂
@_HolaOla_ A szkoda. Wielka szkoda, bo nauczyłabyś delikwenta rozumu 🙂
@_HolaOla_ zawsze korzystam z tego linka 🙂
@mikeza następnym razem o zwrot prowizji występuj jak zwrócisz kasę kupującemu, allegro teraz bazuje na podstawie danych jakie ma, i nie było dokonanego zwrotu więc odrzucili 😞
Ja dziś występowałem o zwrot prowizji i dostałem po kilku minutach nie czekałem jak klient potwierdzi czy nie, trzeba się teraz przyzwyczaić do nowych rozwiązań i pilnować by wszystko było w systemie a będzie łatwiej i szybciej 🙂
@kostas11 problemem nie była odmowa, tylko namolne prośby allegro o przesłanie potwierdzenia zwrotu, który został dokonany dwa dni wstecz, o czym sami poinformowali kupującego w dyskusji. Jeśli serwis potwierdza kupującemu, że zwrot pieniędzy został dokonany, to chyba logiczne jest, że nie potrzebuje ode mnie dodatkowych potwierdzeń. Fakt pośpieszyłem się z wnioskiem, ale nie mogłem zwrócić wpłaty zanim otrzymam towar od klienta, bo nie mam gwarancji co mi odeśle i w jakim stanie.