anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Miara "Szybka wysyłka" - jak sprzedający może mieć nad nią kontrolę?

klocki-omg-lol
#1 Nowicjusz#

Miara "Szybka wysyłka" ocenia tak naprawdę pracę kurierów.

Dla nowicjuszy jedyną możliwością by mieć kontrolę nad tą miarą jest wyłączanie ogłoszeń poza godzinami odbioru paczek przez kurierów. 

Czy ktoś zna inne sposoby? 

Czy to prawda że korzystając z Allegro fulfilment można tę miarę mieć na max. punktów?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@klocki-omg-lol nic nie zrobisz , tak u mnie to wygląda , jedyna miara jaka ma wpływ na krechę to szybka wysyłka 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

klocki-omg-lol
#1 Nowicjusz#

Ok, w teorii zawsze będziesz mieć 0 punktów za tę miarę jeśli wszystkie zamówienia będą np o 20:00. Jeśli kurier nie odbierze paczki (z punktu albo adresu) przed 8 to punkty w dół.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@klocki-omg-lol tak , to samo przy wysyłkach , które  realizujesz dłużej niż 1 dzień 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#10 Popularyzator#

Ktoś nie wiedział już jakie miary w jakości sprzedaży wymyślić, a że było za mało to ktoś wpadł na genialny pomysł że sprzedający ma ponosić odpowiedzialność za rejon kurierski do którego należy i za klientów dokonujących zakupy wieczorami...

A poważnie - to jak dla mnie promocja One Fulfilment... 🙂

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@TechartGSM A poważnie - to jak dla mnie promocja One Fulfilment... 

Bo tak właśnie jest.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@klocki-omg-lol Daj sobie spokój, nie masz żadnych szans. Ta miara bardziej zależy od tego, w jakich godzinach wpadają zamówienia, niż od tego, czy naprawdę szybko wysyłasz

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

klocki-omg-lol
#1 Nowicjusz#

Zgodnie z kilkoma odpowiedziami jak również z tym jaką informacje dostałem na czacie Allegro, ta miara daję przewagę tylko tym, którzy korzystają z One Fulfillment - czyli takie "zapłać by wygrać" w wydaniu ecommerce. 

Ciekawe na ile jest to zgodne z prawem.

oznacz moderatorów