Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na aukcji mam określoną wysyłkę do 4 dni roboczych. Kupujący na liście mojego asortymentu przy każdym asortymencie widzą - Dostawa w pojutrze. Staram się wysyłać szybko, ale jeśli mi się to nie udaje, kupujący mają do mnie pretensje. Czy mam na to wpływ w jakiś ustawieniach, że mogę to zmienić? Proszę o poradę i z góry dziękuję.
@volnagallery Według wspaniałego algorytmu allegro jeśli masz ustawione wysyłkę "do 3 dni roboczych" to powinieneś wysyłać paczkę 3 dnia - nawet jeśli masz możliwość nadania przesyłki szybciej.
Mam raję? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@volnagallery musisz wysyłać w deklarowanym przez siebie czasie. Jeżeli wysyłasz szybciej jak 4 dni to system oblicza algorytmem i pokazuje że jesteś wstanie wysłać szybciej.
@volnagallery Nie jest to błąd. System działa tak, jak opisał to @Client:44052296.
@nat_not Jest to bardzo logiczne rozwiązanie. Deklarując wysyłkę "do 3 dni" należy każdorazowo wysłać dosłownie trzeciego dnia.
Skoro termin ma być sztywny informacja powinna brzmieć " Sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar trzeciego dnia roboczego".
@Kaliope_Brzeg Oczywiście pisałem to ironizując bo obecne działanie algorytmu liczącego jest kompletnie bez sensu.
Należy zmienić deklarację na taką jak wspomniana przez Ciebie i gonić sprzedających do wysyłania zgodnie z tą deklaracją lub zmienić działanie algorytmu.
Zrozumiałam ironię 😊 Zresztą i tak to nasze pisanie o tym to jak wołanie na puszczy. Bubel zostanie a my możemy sobie tylko ponarzekać.
najpierw allegro twierdziło że czas wysyłki np: w ciągu 4 dni znaczy do 4 dni
ale jak widzę, ktoś wreszcie uświadomił serwisowi, że łamią przepisy prawa
ale zwyczajowo zamiast przyznać się do błędu
zwalają odpowiedzialność na sprzedawcę
bo czym jest
jeśli masz ustawione wysyłkę "do 3 dni roboczych" to powinieneś wysyłać paczkę 3 dnia - nawet jeśli masz możliwość nadania przesyłki szybciej.