Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
10 stycznia 2024 r. zmieniamy zasady dodawania klientów do listy w zakładce Moi nieaktywni kupujący. Jak dotychczas musicie mieć uzasadnioną przyczynę, żeby skorzystać z tej opcji np. łamanie przez kupującego naszego regulaminu. Jednak wprowadzamy ograniczenie dotyczące czasu, w jakim konta mogą pozostawać na Waszej liście.
Nowe zasady - ograniczenie zakupów na maksymalnie 180 dni
Nadal samodzielnie dodajecie klientów do zakładki Moi nieaktywni kupujący, ale nie zrobicie już tego bezterminowo. Kupujący pozostaną w niej maksymalnie 180 dni. Po upływie tego czasu automatycznie usuniemy ich z zakładki. Oznacza to, że ponownie będą mogli u Was kupować.
Zmianą obejmiemy wszystkich kupujących, których dodacie do zakładki po 9 stycznia 2024. Jeśli obecnie macie w zakładce jakichś kupujących – pozostaną oni nieaktywnymi kupującymi jeszcze przez 180 dni.
Konta klientów wciąż możecie usuwać z zakładki samodzielnie przed upływem wskazanego czasu.
Dlaczego wprowadzamy zmianę
Ograniczenie możliwości zakupu jest zgodne z przepisami tylko wtedy, gdy sprzedający ma ku temu aktualną i uzasadnioną przyczynę. Dlatego tak ważne jest, abyście usuwali z zakładki kupujących, w przypadku których ta przyczyna może nie być już aktualna. Zauważyliśmy jednak, że część z Was nie robi tego na bieżąco. Wprowadzona dzisiaj zmiana przyczyni się do ograniczenia liczby potencjalnych nadużyć.
To skandal! Co raz bardziej utrudniacie nam pracę a teraz jeszcze to! To okupacja a nie współpraca! Jeśli Kupujący nie odebrał przesyłki, naraził mnie w ten sposób na spory dodatkowy wydatek a teraz będzie mógł znów (np. z zemsty) zrobić kolejny zakup i znów nie odbierze przesyłki. Ja go znów zablokuję ale za 180 dni znów powtórzy się identyczna sytuacja. Nie ma żadnej logiki w tym posunięciu poza jednym: kolejny krok do zniszczenia pozostałych przy życiu drobnych sprzedawców.
@DRAGONAUTOTUNING nie zamierzamy nikogo okupować, bo tak jak tłumaczyła wcześniej Natalia w tym wątku te zmiany są efektem uwag prezesa UOKiK dotyczących potencjalnego nadużywania listy "Moi nieaktywni kupujący". Mają na celu wyłącznie wyeliminowanie potencjalnego ryzyka prawnego dla sprzedających i Allegro, związanego z jej stosowaniem.
GDZIE JEST MOJA WYPOWIEDŹ ALLEGRO????????????? JUŻ WAM PRZESZKADZAŁA WIĘC JĄ USUNĘLIŚCIE???????????????? MODERATORZY????
@daras0 tak, ponieważ łamała regulamin tego forum. Jeśli dalej chcesz brać udział w rozmowach na tym forum, proszę Cię o zachowanie kultury wypowiedzi.
SAMI PRZESTRZEGAJCIE SWOICH REGULAMINÓW!!!!! POTRAFICIE TYLKO LICZYĆ SWOJE PROWIZJE PROFITY ITD W RAZIE PROBLEMÓW UMYWACIE RĘCE OD WSZYSTKIEGO!!! ZAJMIJCIE SIĘ SOBĄ A NIE SPRZEDAWCĄ!!!!
A czy uwagi uokik dotyczące waszych obowiązków albo kupujących też wdrożycie z taką skrupulatnością ?
Już uciekają. Ale wchodzą nowi niestety i tak się to kula
Ci nowi jeszcze nie wiedzą w jakie bagno wdepli 😁
Jej po czym ten kto te formułki pisze taka wyobraźnie ma???
Z Wami jest jak z politykami. Dużo gadacie a nic nie mówicie. Prezes UOKiK wystosował TYLKO uwagi a nie konkretne nakazy/zakazy! Proszę nie ściemniać! Jak ma Pani kłamać to lepiej nic nie mówić. Wracając do tematu, jak zatem mam bronić się przed przykładową sytuacją??? Może gdyby system komentarzy pozwalał na dwustronne ocenianie stron transakcji jak kiedyś to w jakimś stopniu moglibyśmy (Sprzedawcy) piętnować nieuczciwych Kupujących tak jak to się dzieje ze Sprzedawcami ale komuś to przeszkadzało. Pewnie też prezesowi UOKiK.
allegro napisało mi ze to UOKiK kazał im anulować opcje czarnej listy i wprowadzić 180 dni bo jest dużo skarg od klientów
Ponad 50% społeczeństwa to są typowi ludzie z serii Ą Ę, przez co im nie pasuje, że nie mogą od ciebie kupić produktu X by znów wywalić Ci negatywa za to, że jest złej jakości/zbyt długi czas dostawy/kot mi miaucze et Cetera.
dzisiejsza złożona dyskusja zakup obuwia ponad 6 miesięcy wilgoć po 8 godzinach pracy prosimy o wymianę na nowe obuwie nie posiadają pęknięć towar nie zgodny z opisem .
I tak to kwitnie. Ja przy personalizacji też mam nie lada gratkę - pani ąę zamówiła przedwczoraj pieczątkę. W ogłoszeniu napisane jest, by projekt był wysłany w jak najlepszej jakości (najlepiej .pdf bądź .svg). Otrzymałem format .png w rozdzielczości ziemniaka, więc musiałem wszystko sam dopasować wedle standardu. Wysłałem pani projekt do akceptacji - proszę użyć innej czcionki. Wysłałem projekt z inną czcionka - cisza. Że względu na statystyki nadałem dzisiaj paczkę i wysłałem. Pani dzwoni oburzona, że nie zaakceptowała jeszcze projektu (zaznaczam - pieczątka z imieniem i nazwiskiem, specjalizacja i numerem PWZ). Delikatnie ironicznie wytłumaczyłem pani ąę w czym rzecz i z niecierpliwością czekam na negatywa.
Jak sprzedający jak np. ja mam wyrobić status Super Sprzedawcy, gdy przez takich klientów spada statystyka realizacji zamówień plus na dokładkę dorzucą piękny negatyw. Oczywiście trafi na czarna listę lecz nie zmienia to faktu, że ciągle śrubowanie warunków współpracy (a właściwie korzystania z tego jakże atrakcyjnego portalu) pogarsza sprzedaż małym przedsiębiorcom (plus fajne prowizje od sprzedaży i tak dalej ale to jest temat rzeka).
Muszę przysiąść przy innych portalach z ofertami by tam zacząć celować sprzedaż plus zamierzam otwierać własny sklep online i zacząć to pozycjonować... Dobre czasy Allegro już minęły i nie wrócą niestety.
Dlaczego uprzykrzacie sprzedającym aż tak bardzo życie? Nie boicie się konkurencji? Aż tak bardzo macie nas wszystkich w czterech literach? No nic - większość zaciśnie pasa i zezwoli na dziwne posunięcia kupujących oszustów jak i wasze. Nowe warunki Super Sprzedawcy, nowe warunki Nieaktywnych Kupujących, zaraz wprowadzicie pewnie nowe warunki zwrotów i reklamacji oraz brak chatu z wami dla sprzedających i pozostanie tylko Allina. Tak jest - co raz lepiej nam robicie pod górkę 🙂
Dziwne jest też to, że zgłoszone tydzień temu oferty konkurencji o posiadanie moich zdjęć nadal figurują w asortymencie tegoż portalu (mają nawet napisy dodane przez konkurencję ale to już mniejsza) i nie dostałem zdanego maila w tej sprawie a jak klient wystawi negatywny komentarz mimo odpowiedniej konwersacji oraz dogadania się na rozwiązanie problemu nie są w stanie usunąć, bo kupujący ma do tego prawo i nie wnikają w spory. Dziwne podejście - co raz bardziej dziwne...
allegro chce się pozbyć sprzedawców i są moim zdaniem na dobrej drodze. bedą sprzedawać swoje produkty najpierw zrobili sobie markę a teraz pozbywają się sprzedawców bo chcą sprzedawać swój towar!!!!
O to w tym wszystkim chodzi - portal bardzo pro-kupujący a bardzo nie-pro-sprzedający. Pożyjemy zobaczymy.
@Super_Pieczatka To nie koniec niespodzianek, ciekawe ilu Sprzedających zapoznało się z nadchodzącymi zmianami w Allegro, z zwłaszcza kategoriami, w których będzie obowiązkowy EAN.
To też jest ciekawa materia. Ogółem jest burdel w katalogu Allegro - ostatnio chciałem dodać całkowicie nowy produkt z nowym kodem EAN - system oczywiście nie puścił, gdyż znalazł podobny i chciał połączyć, choć nie jest to ten sam produkt. Napisałem wiadomość na allegro, dodałem zdjęcie z problemem. W odpowiedzi dostałem informację, bym dodał jeszcze raz to zdjęcie. Nie wiem jak to skomentować.