Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
9 dni temu(13.08) została u nas zablokowana sprzedaż(wystawianie ofert i promowanie), ze względu na niską jakość sprzedaży(Parę negatywów oraz niefortunnie 3 usunięte oferty, ponieważ w opisie miały wzmiankę o szybkiej wysyłce... co poskutkowało również ostrzeżeniem czyli -80 pkt), po 9 dniach - dzisiaj w końcu udało się przywrócić jakość sprzedaży do normalnego, niestety blokada dalej jest nałożona na konto. Nie do końca rozumiemy czemu, myśleliśmy że jak blokada została nałożona automatycznie, to zdjęta też zostanie automatycznie po uzyskaniu poziomu neutralnego, napisaliśmy przez formularz kontaktowy i czekamy na odpowiedź, ale pytanie czy da się to jakoś przyśpieszyć? W naszym rozumowaniu to jest zwyczajne sprawdzenie czy jakość sprzedaży jest na poziomie neutralnym, czyli wymaganym od sprzedającego zgodnie z regulaminem. Mamy ponad 7000 ofert i chcemy dodać kolejne, oraz włączyć jak poprzednio promowanie na niektórych ofertach(tak jak wcześniej nie związanych w ogóle z tymi usuniętymi).
Ticket id: 175584640674931214
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć @-TanieGierki-, z tego co widzę, zgłoszenie dotarło do nas dzisiaj o godzinie 09:06:48. Nasi konsultanci odpowiadają na każde zgłoszenie w kolejności ich wpływu. Proszę Cię o cierpliwość, w niedługim czasie otrzymasz od nas odpowiedź 🙂
Jasne nie ma problemu, a jak od razu mogę zapytać, mogę poznać jak się mają tickety:
175584744376731104
175585653411631205
@-TanieGierki- Potwierdzam ich otrzymanie, poprosiłem odpowiedni dział o jak najszybsze zweryfikowanie Twoich spraw i odpowiedzi w zgłoszeniach 🙂
Dziękuje bardzo, życzę miłego weekendu