anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Monety

dawal50
#14 Krzewiciel#

Jak to wygląda w poszczególnych przypadkach?

1. Monety ze Super Sprzedawcy - klient je dostaje w momencie wpłaty czy w momencie zakupu?

2. Monety zakupione przez sprzedawcę - klient je dostaje w momencie wpłaty czy w momencie zakupu?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

czy mogę  skorzystać tylko na swoich aukcjach z monet które otrzymałam jako SS? nigdzie nie mogę znaleźć jak to zrobić

 

oznacz moderatorów

Client:41173320
#8 Zapaleniec#

A mnie interesuje co się dzieje z monetami gdy kupujący dostanie je za zakup, a zdecyduje się zwrócić towar. Traci otrzymane monety czy nie?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Nie, kupujący nie traci monet. Jeśli monety zostały zakupione przez sprzedającego (czyli nie otrzymał ich w ramach ss) otrzymuje od nas zwrot pieniędzy, wraz ze zwrotem prowizji wynikającym z odstąpienia od umowy przez klienta.  

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@cloudcloud można prosić również o odpowiedź na moje pytania?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dawal50 Monety nie pojawiają się na koncie kupującego w żadnym ze wskazanych przez Ciebie momentów. Dane się odświeżają i w krótkim czasie po transakcji, klient je otrzymuje. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@nat_not Nie bądźmy tacy drobiazgowi, nie pytam o ping czy lag.

Pytam czy klient w tych obu przypadkach otrzymuje monety po zakupie czy po wpłacie? Może podam przykład żeby zaznaczyć o co pytam: Załóżmy że wybrał przelew tradycyjny, kiedy otrzyma monety? Po zakupie czy po dotarciu pieniędzy na konto payu?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dawal50 Żeby otrzymać monety, klient musi skutecznie dokonać płatności za transakcję w terminie 7 dni poprzez Usługę Operatora Płatności (status płatności: "Zakończona").

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów