Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie umiem do tego dojść w żaden sposób, jedynie widzę w regulaminie, że nie "ma możliwości" usunięcia oceny 1/5 gwiazdek w zgodnośc towaru z opisem, oraz czas wysyłki - KUPUJĄCY NIGDY NIE OTRZYMAŁ TOWARU, jak mam wpłynąć na Allegro by jego ocena została usunięta.
Sprawa była taka, sprzedawany był towar z konkretnym oznaczeniem seryjnym (część samochodowa, która nie bedzie pasowala jezeli nr jest inny) - kupujacy byl proszony kilka razy o podanie, który towar z danym nr seryjnym mu wysłać - poniewaz na zdjeciu nr 5 widniało kilka sztuk uparcie twierdzil, ze należą mu sie wszystkie ze zdjecia (pierwsze foto jedna sztuka), w opisie info, ze trzeba podac nr seryjny. w koncu poinformowalam go, ze albo poda nr seryjny albo bedziemy musieli anulowac tranzakcje, gdyz losowy nr nie bedzie pasowal do pojazdu. Towar nie zostal mu nigdy wyslany, rozumiem, ze ma PRAWO OCENIAC KONTAKT ZE SPRZEDAJACYM JAK CHCE - ALE ZGODNOSC TOWARU?
@e_trans1 czy wysłałaś do kupującego prośbę o usunięcie oceny?
Spróbuj proszę napisać tutaj, a w wiadomości załącz zrzuty Waszej rozmowy, z której wynika, że kupujący nigdy nie otrzymał zamówienia, ponieważ nie odpowiedział na wiadomości od Ciebie.
Dziekuje! Zdrobilam zrzuty ale nie otwiera sie żaden formularz, klikam "sprzedaje" i te kolejne opcje aż do ocena sprzedaży i wówczas strona wraca do początku - czy to błąd przeglądarki/Firefox? Jestem zalogowana.
@e_trans1, spróbuj wyczyścić przeglądarkę (zrobisz to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE). Jeśli to nie pomoże, sprawdź, czy problem występuje w innej przeglądarce. 🙂