anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Na jakim etapie jest nasza weryfikacja?

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

chciałabym dowiedzieć się na jakim etapie jest nasza weryfikacja, ponieważ już trzeci miesiąc to trwa. Ostatnio dosłałam wymagane przez allegro dodatkowe dokument i znów czekam.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FundacjaSN1 Cześć. 🙂 Masz na myśli weryfikację konta do wypłat? 

oznacz moderatorów

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

Mam na myśli weryfikację konta allegro. Nie mamy możliwości wypłaty środków a sprzedaż trwa, wysyłki trwają ....

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FundacjaSN1 Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie (korespondencja 31719310) 🙂 

oznacz moderatorów

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

Dziękuję już udzieliłam odpowiedzi na maila, wysłałam już do Państwa chyba wszystkie dokumenty dotyczące fundacji. Weryfikacja trwa już trzy miesiące a przecież wszystkie przesłane dokumenty można zweryfikować na stronach urzędów. Sprzedaż aukcyjna trwa, zakupy są na bieżąco wysyłane do klientów, przesyłki opłacane z naszych środków a wpłaty na dzieci u Was zablokowane.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FundacjaSN1 Przykro mi, że tyle to trwa i rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale to operator poprosił o dodatkowe wyjaśnienia w związku z wpisem do CRBR. Mam nadzieję, że już teraz sprawa zostanie szybko zakończona. 

oznacz moderatorów

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

Też mam taką nadzieję. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, ponownie proszę o interwencje w sprawie weryfikacji. Trwa ponad 4 miesiące więc w czym tkwi problem. Jeśli nie chcą Państwo naszej Fundacji na allegro proszę o informację usuniemy nasze dary od darczyńców z aukcji. Towar się sprzedaje, wysyłki z naszej kieszeni idą a konto nadal zablokowane i brak możliwości wypłaty wpływów.

oznacz moderatorów

FundacjaSN1
#7 Wielbiciel#

gdzie mam to zgłosić? gdzie interweniować?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@FundacjaSN1 gdzieś popełniasz błąd , u mnie wystąpiła konieczność ponownej weryfikacji w ub. tygodniu i wszystko trwało 4 dni robocze , poprosimy osoby kompetentne  ,zaczekaj na odpowiedź Moderatorów  @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FundacjaSN1 Odpowiedź proszę na naszego maila w tej sprawie, ponieważ dwa dni temu wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie (korespondencja numer 32086135). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów