Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z wysyłką dwóch paczek z aukcji dla WOŚP. Mam powiązane konto z Managerem Paczek inPost. Problem pojawia się, że w momencie, gdy dochodzi do etapu opłacenia przesyłki w Managerze strona żąda ode mnie uiszczenia opłaty 2x 8,99 PLN. Kupujący uiścił kwotę 8,99 PLN za wysyłkę płacąc za wylicytowany przedmiot.
Dlaczego mam z "własnej kieszeni" pokrywać te wysyłki?
Pomóżcie, proszę.
Pozdrawiam, Aleksander Koch
@Alexander5208, czy możesz wskazać numer zamówienia, o którym mówisz?
Chodzi o oferty: -> 11710404206 -> 11710268698
@Alexander5208, z tego, co widzę, te oferty kupili dwaj różni kupujący i obaj opłacili koszty dostawy.
Tak. Dwaj różni.
Każdy etap tworzenia paczki przechodzę, na stronie Managera InPost też. Nie wiem dlaczego przy kliknięciu "opłać" w Managerze Paczek inPost strona wymaga doładowania konta, czyli wpłacenia pieniędzy z mojego konta w banku, gdy paczki są opłacone i etykiety powinny się wygenerować same.
Tu jest problem.
Dostajesz od kupujących pieniądze na dostawę i wydajesz je w Managerze Inpostu . Niczego nie pokrywasz z własnej kieszeni 🙂
Tak, zgadza się tylko problen opisałem post wyżej. Etykieta nie wygeneruje się na stronie inPostu sama, muszę doładować konto.
Jedyna opcja aby go doładować to przelew/blik itd.
Tu jest problem.
@Alexander5208 Manager Inpostu tak działa od zawsze. Pieniądze z Allegro Finanse wypłacasz na swoje konto, zasilasz konto w Managerze i opłacasz etykietę.
@Alexander5208, tak, jak powiedziała @Kaliope_Brzeg - za zakupiony produkt dostajesz na saldo Allegro środki (wraz z pieniędzmi na opłacenie kosztów dostawy). Pokrywają one to, co wydasz w Managerze Paczek InPost.
O kuchenka... 😮
Nie wpadłem na ten pomysł. Dziękuję. Przepraszam za kłopot 😄