Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Bardzo proszę o pomoc ponieważ na konsultantów niestety nie mogę liczyć....
Problem polega na tym, że jakieś pół roku temu , a moze i dłuzej wypowiedziałam umowę allegro i zamknęłam konto. Zaznaczam, że nie było na nim żadnych należności dla allegro,wszystko bylo opłacone i zgodnie z regulaminem wypowiedziałam umowę. Konto zostało wyłączone, nie mogę się na niego zalogować i nie mam żadnych informacji co na nim sie dzieje. 2 tygodnie temu chciałam założyć nowe konto i okazało się,że nie mogę, ponieważ mam zaległości na nieistniejącym koncie z tytułu allegro protect. . Kwoty zostały naliczone po rozwiązaniu umowy na koncie, do którego nie mam dostępu!! W tym tygodniu dodatkowo zablokowano mi inne aktywne konto ( z tytułu tego nieistniejącego)
Konsultanci allego powołują się na art . 2.12 i 8.7 allegro, że niby na tej podstawie nałożyli blokady.
Tylko,że wskazane przez nich artykuły dotyczą należności na aktywnym koncie lub gdy są należności do spłacenia, nie zrobimy tego i zamykamy konto. U mnie taka sytuacja nie miała miejsca.
Nie znam prawa, które działałoby wstecz i pozwalało naliczać koszty po zerwaniu umowy!
Takie zachowanie jest próba bezprawnego wyłudzenia pieniędzy.
Bardzo proszę kogoś z Państwa moderatorów o pochylenie się nad moją sprawą i ściągnieciem blokad oraz możliwością założenia nowego konta
Zamknięcie konta nie zwalnia Cię z odpowiedzialności za sprzedany towar - pewnie była reklamacja do której się nie odniosłaś (powiadomienia przychodzą mailowo na adres przypisany do zamkniętego konta) i allegro wypłaciło rekompensatę kupującemu.
Nie pochylą się jak masz zablokowane konto i zadłużenie z AP. Ktoś założył Ci reklamację przez dyskusję a że nie masz konto to kupujący dostał rekompensatę z AP.
nigdzie w regulaminach nie ma wzmianki,że allegro może naliczać koszty po rozwiązaniu umowy. Jeśli stwierdzają, że komuś należy się allegro protect powinni pokryć z allegro. Nie kontrolW żadnym regulaminie
@aniaPEEWIT ależ jest , tylko nie doczytałeś , a dlaczego nie doczytałeś .... tego nie wiem .
@aniaPEEWIT Ależ to by było piękne - nasprzedawać towaru, zamknąć konto i za nic nie odpowiadać 🙂
proszę o informację gdzie w regulaminie jest taka informacja?
@aniaPEEWIT Zamknięcie konta na Allegro nie zwalnia Ciebie z ustawowych obowiązków wobec Kupujących.
@aniaPEEWIT Mimo zamknięcia konta nadal masz obowiązek rozpatrywania reklamacji. Jak olewasz sprawę i nie wydasz decyzji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji, to klient występuje o kasę do AP, oni wypłacają i ściągają od Ciebie. Minęło 14 dni to reklamacja wg prawa jest automatycznie uznana.
Zamknięcie konta nie zwalnia z prawnych obowiązków wobec Kupujących.
Jeszcze rok temu tak nie było, konto zamknięte i Allegro samo sobie płaciło za reklamacje kupującym a odkąd jest **piiip**ne Protect to bazują na niewiedzy i wyłudzają pieniądze już po zamknieciu konta. Firma upada ale nadal przyjmuje reklamację w prawdziwym świecie? W życiu.. tylko na Allegro które wchodzi w dupe tym co nie trzeba
@iwwonam Tak - firma nadal musi się wywiązać z zawartych umów.
Tak naprawdę to konto nigdy zamknięte nie jest. To nie jest wymysł Allegro tylko ogólnych przepisów.
Odpowiadasz przed kupujacymi do 2 lat za sprzedane przedmioty z tytułu rekojmi.
Odpowiadasz do 10 lat za rozliczenia podatkowe przed US.
Masz obowiązek udzielić zawsze, aż do przedawnienia, informacji dla policji czy prokuratury o pochodzeniu przedmiotów które sprzedawałaś lub kupiłaś.
Więc tak naprawdę konto nigdy nie jest zamknięte, jest archiwizowane ale zawsze jest ujawniane jeśli zachodzi potrzeba.
No ok, w takim razie chcę wydać decyzje negatywna na reklamację i jak mam to zrobić skoro nie mam dostępu do konta ? Skoro bez mojej wiedzy odpisują klientom i akceptują reklamację i tak jak pkszesz konto nigdy nie jest zamknięte to dlaczego nie mam prawa dostępu do niego po 60 dniach? Jak mam wydawać decyzje ? Jest to typowe wyłudzanie
@iwwonam To prawda.