anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie wysłek w terminie

prezento-grzes
#10 Popularyzator#

Proszę mi wytłumaczyć 

Wysyłki w terminie wszystkie brak 4 paczek które wysłałem poza terminem

---które to paczki jeśli ?????? wysyłam w ten sam dzień ?

Listy przewozowe na 100 % ?????

Firma kurierska dostarcza paczki po 3 dniach -15 % i więcej a wysyłam w ten sam dzień ??

Wczoraj paczki oddane do punktu UPS były widoczne dziś dopiero odebrane przez kuriera 

Jak tak będą naliczane punkty ?

Kto to wymyśla i w jakim jest to celu ? 

Pozdrawiam 

 

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

AQUASYSTEMS
#10 Popularyzator#

Wymyśla człowiek nie mający zielonego pojęcia o prowadzeniu biznesu. Jakiś [edycja] kupujących, co chce upupić maluczkich sprzedawców. Niestety. Często u nas klienci kupują rzecz, gdzie nie napiszą, co ma być w zestawie (wystawianie specjalnie aukcji z wariantami mija się z celem, klienci gubili się w takich samych aukcjach różniących się tylko jednym szczegółem) i pomimo telefonów/meili/smsów odpowiadają za kilka dni, a terminowość paczek leci w dół na łeb na szyję. Cóż poradzić? Sprzedawać na swojej stronie, innych platformach. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@prezento-grzes, z tego, co widzę, miałeś 3 przesyłki po terminie w ciągu ostatnich 30 dni. Są to poniższe numery zamówień:

1) f2d7ae81-2b97-11ec-8723-e9d980668f58 - wysyłka deklarowana 13.10.2021 realna 14.10.2021 13:17
2) d5adef71-2b8a-11ec-8723-e9d980668f58 - wysyłka deklarowana 13.10.2021 realna 14.10.2021 13:16
3) b6ae3641-2219-11ec-bc95-7b86f743c827 - wysyłka deklarowana 01.10.2021 realna 04.10.2021 13:11

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

prezento-grzes
#10 Popularyzator#

Dzień dobry 

Wszystkie wysyłki są przez wysyłane przez Allegro UPS  i kurier odbiera paczki z punktu obok kiedy chce i tak jak dziś nie odebrał przesyłek nawet od mnie z firmy choć mam zlecenia .

I Państwo chcecie tak naliczać kiedy zostały nadane przesyłki ?????? Kurier UPS nawet nie odbiera od mnie telefonu i pewnie odbierze jutro z łaską .

Jeśli wymaga się od nas wysyłki w terminie to proszę wybierać firmę która się wywiązuje z odbiorów Pozdrawiam Grzegorz 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@prezento-grzes Cześć. Rozumiem Twoje rozczarowanie i bardzo mi przykro. Jeśli nie jesteś zadowolony ze współpracy z firmą kurierską, a kontakt nie rozwiązuje problemu - możesz wybrać innego przewoźnika. Jeśli chcesz, aby Twoje oferty wciąż były oznaczone Allegro Smart!, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z tych metod dostawy: 
- Allegro Kurier DPD,
- Allegro Pocztex Kurier 48,
- Allegro Kurier UPS.

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

prezento-grzes
#10 Popularyzator#

Naprawdę Pani Olu przeczytała Pani co ja napisałem .????

Choć pisałem o UPS dalej mi Pani proponuje UPS  ..? 

Odpowiedz -kopiuj i wklej   ?

Jak to powinienem odebrać i skomentować .?

Mi też bardzo przykro, traktowanie nas sprzedawców niepoważnie nakładając punktowanie którego nie możemy dotrzymać nie z naszej winy odbije się tym że już wielu z nas szuka alternatywy sprzedaży  poza Allegro. Mi też naprawdę przykro Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@prezento-grzes Zgodnie z tym co napisałam, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z opcji i nie musi być to UPS, masz alternatywę. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

okoniew
#1 Nowicjusz#

Ja tak samo, nadałem przesyłkę 16.11 do punktu DPD pickup, dzisiaj tj. 18.11 o 11:00 nadal kurier jej nie odebrał, dzwoniłem do DPD i wysłali zgłoszenie że paczka ma zostać odebrana... Klient pyta co z jego przesyłką bo chce ją dostać przed weekendem. No ale nie o to chodzi, dlaczego skoro przesyłkę nadałem w terminie i nie została wysłana dalej w drogę NIE Z MOJEJ WINY to ja tracę na jakości sprzedaży? Jak to może być rozwiązane w taki sposób, nie rozumiem. Mogę wybrać innego przewoźnika albo inny punkt pickup ale czasu już nie cofnę i za nieodebranie tej pierwszej przesyłki przez kuriera spadnie mi jakość sprzedaży a klient będzie niezadowolony... I skąd mam wiedzieć czy inny przewoźnik nie postąpi tak samo?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@okoniew W tym przypadku sugeruję żebyś rozważył złożenie reklamacji w DPD. Następnie prześlij do nas numer zamówienia oraz dokumentację, która potwierdzi, że opóźnienie nie nastąpiło z Twojej winy. 

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

okoniew
#1 Nowicjusz#

Dzięki za odpowiedź, dobrze że można będzie to jakoś rozwiązać. Przy okazji chciałbym zapytać co w sytuacji kiedy klient zakupi od nas przedmiot i napisze w wiadomości do sprzedającego, że prosi o wysyłkę w późniejszym terminie bo np. jest aktualnie poza miejscem zamieszkania? Jak rozwiązać taki problem aby nie stracić na jakości sprzedaży?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@okoniew W tej chwili nie ma dobrego rozwiązania tej kwestii. Najlepiej informować klientów, że zmiana terminu nadania nie jest obecnie możliwa.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów