Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę mi wytłumaczyć
Wysyłki w terminie wszystkie brak 4 paczek które wysłałem poza terminem
---które to paczki jeśli ?????? wysyłam w ten sam dzień ?
Listy przewozowe na 100 % ?????
Firma kurierska dostarcza paczki po 3 dniach -15 % i więcej a wysyłam w ten sam dzień ??
Wczoraj paczki oddane do punktu UPS były widoczne dziś dopiero odebrane przez kuriera
Jak tak będą naliczane punkty ?
Kto to wymyśla i w jakim jest to celu ?
Pozdrawiam
Wymyśla człowiek nie mający zielonego pojęcia o prowadzeniu biznesu. Jakiś [edycja] kupujących, co chce upupić maluczkich sprzedawców. Niestety. Często u nas klienci kupują rzecz, gdzie nie napiszą, co ma być w zestawie (wystawianie specjalnie aukcji z wariantami mija się z celem, klienci gubili się w takich samych aukcjach różniących się tylko jednym szczegółem) i pomimo telefonów/meili/smsów odpowiadają za kilka dni, a terminowość paczek leci w dół na łeb na szyję. Cóż poradzić? Sprzedawać na swojej stronie, innych platformach.
@prezento-grzes, z tego, co widzę, miałeś 3 przesyłki po terminie w ciągu ostatnich 30 dni. Są to poniższe numery zamówień:
1) f2d7ae81-2b97-11ec-8723-
2) d5adef71-2b8a-11ec-8723-
3) b6ae3641-2219-11ec-bc95-
Dzień dobry
Wszystkie wysyłki są przez wysyłane przez Allegro UPS i kurier odbiera paczki z punktu obok kiedy chce i tak jak dziś nie odebrał przesyłek nawet od mnie z firmy choć mam zlecenia .
I Państwo chcecie tak naliczać kiedy zostały nadane przesyłki ?????? Kurier UPS nawet nie odbiera od mnie telefonu i pewnie odbierze jutro z łaską .
Jeśli wymaga się od nas wysyłki w terminie to proszę wybierać firmę która się wywiązuje z odbiorów Pozdrawiam Grzegorz
@prezento-grzes Cześć. Rozumiem Twoje rozczarowanie i bardzo mi przykro. Jeśli nie jesteś zadowolony ze współpracy z firmą kurierską, a kontakt nie rozwiązuje problemu - możesz wybrać innego przewoźnika. Jeśli chcesz, aby Twoje oferty wciąż były oznaczone Allegro Smart!, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z tych metod dostawy:
- Allegro Kurier DPD,
- Allegro Pocztex Kurier 48,
- Allegro Kurier UPS.
Naprawdę Pani Olu przeczytała Pani co ja napisałem .????
Choć pisałem o UPS dalej mi Pani proponuje UPS ..?
Odpowiedz -kopiuj i wklej ?
Jak to powinienem odebrać i skomentować .?
Mi też bardzo przykro, traktowanie nas sprzedawców niepoważnie nakładając punktowanie którego nie możemy dotrzymać nie z naszej winy odbije się tym że już wielu z nas szuka alternatywy sprzedaży poza Allegro. Mi też naprawdę przykro Pozdrawiam
@prezento-grzes Zgodnie z tym co napisałam, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z opcji i nie musi być to UPS, masz alternatywę.
Ja tak samo, nadałem przesyłkę 16.11 do punktu DPD pickup, dzisiaj tj. 18.11 o 11:00 nadal kurier jej nie odebrał, dzwoniłem do DPD i wysłali zgłoszenie że paczka ma zostać odebrana... Klient pyta co z jego przesyłką bo chce ją dostać przed weekendem. No ale nie o to chodzi, dlaczego skoro przesyłkę nadałem w terminie i nie została wysłana dalej w drogę NIE Z MOJEJ WINY to ja tracę na jakości sprzedaży? Jak to może być rozwiązane w taki sposób, nie rozumiem. Mogę wybrać innego przewoźnika albo inny punkt pickup ale czasu już nie cofnę i za nieodebranie tej pierwszej przesyłki przez kuriera spadnie mi jakość sprzedaży a klient będzie niezadowolony... I skąd mam wiedzieć czy inny przewoźnik nie postąpi tak samo?
@okoniew W tym przypadku sugeruję żebyś rozważył złożenie reklamacji w DPD. Następnie prześlij do nas numer zamówienia oraz dokumentację, która potwierdzi, że opóźnienie nie nastąpiło z Twojej winy.
Dzięki za odpowiedź, dobrze że można będzie to jakoś rozwiązać. Przy okazji chciałbym zapytać co w sytuacji kiedy klient zakupi od nas przedmiot i napisze w wiadomości do sprzedającego, że prosi o wysyłkę w późniejszym terminie bo np. jest aktualnie poza miejscem zamieszkania? Jak rozwiązać taki problem aby nie stracić na jakości sprzedaży?
@okoniew W tej chwili nie ma dobrego rozwiązania tej kwestii. Najlepiej informować klientów, że zmiana terminu nadania nie jest obecnie możliwa.