anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie wysłek w terminie

prezento-grzes
#11 Animator#

Proszę mi wytłumaczyć 

Wysyłki w terminie wszystkie brak 4 paczek które wysłałem poza terminem

---które to paczki jeśli ?????? wysyłam w ten sam dzień ?

Listy przewozowe na 100 % ?????

Firma kurierska dostarcza paczki po 3 dniach -15 % i więcej a wysyłam w ten sam dzień ??

Wczoraj paczki oddane do punktu UPS były widoczne dziś dopiero odebrane przez kuriera 

Jak tak będą naliczane punkty ?

Kto to wymyśla i w jakim jest to celu ? 

Pozdrawiam 

 

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Wymyśla człowiek nie mający zielonego pojęcia o prowadzeniu biznesu. Jakiś [edycja] kupujących, co chce upupić maluczkich sprzedawców. Niestety. Często u nas klienci kupują rzecz, gdzie nie napiszą, co ma być w zestawie (wystawianie specjalnie aukcji z wariantami mija się z celem, klienci gubili się w takich samych aukcjach różniących się tylko jednym szczegółem) i pomimo telefonów/meili/smsów odpowiadają za kilka dni, a terminowość paczek leci w dół na łeb na szyję. Cóż poradzić? Sprzedawać na swojej stronie, innych platformach. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@prezento-grzes, z tego, co widzę, miałeś 3 przesyłki po terminie w ciągu ostatnich 30 dni. Są to poniższe numery zamówień:

1) f2d7ae81-2b97-11ec-8723-e9d980668f58 - wysyłka deklarowana 13.10.2021 realna 14.10.2021 13:17
2) d5adef71-2b8a-11ec-8723-e9d980668f58 - wysyłka deklarowana 13.10.2021 realna 14.10.2021 13:16
3) b6ae3641-2219-11ec-bc95-7b86f743c827 - wysyłka deklarowana 01.10.2021 realna 04.10.2021 13:11

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

prezento-grzes
#11 Animator#

Dzień dobry 

Wszystkie wysyłki są przez wysyłane przez Allegro UPS  i kurier odbiera paczki z punktu obok kiedy chce i tak jak dziś nie odebrał przesyłek nawet od mnie z firmy choć mam zlecenia .

I Państwo chcecie tak naliczać kiedy zostały nadane przesyłki ?????? Kurier UPS nawet nie odbiera od mnie telefonu i pewnie odbierze jutro z łaską .

Jeśli wymaga się od nas wysyłki w terminie to proszę wybierać firmę która się wywiązuje z odbiorów Pozdrawiam Grzegorz 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@prezento-grzes Cześć. Rozumiem Twoje rozczarowanie i bardzo mi przykro. Jeśli nie jesteś zadowolony ze współpracy z firmą kurierską, a kontakt nie rozwiązuje problemu - możesz wybrać innego przewoźnika. Jeśli chcesz, aby Twoje oferty wciąż były oznaczone Allegro Smart!, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z tych metod dostawy: 
- Allegro Kurier DPD,
- Allegro Pocztex Kurier 48,
- Allegro Kurier UPS.

oznacz moderatorów

prezento-grzes
#11 Animator#

Naprawdę Pani Olu przeczytała Pani co ja napisałem .????

Choć pisałem o UPS dalej mi Pani proponuje UPS  ..? 

Odpowiedz -kopiuj i wklej   ?

Jak to powinienem odebrać i skomentować .?

Mi też bardzo przykro, traktowanie nas sprzedawców niepoważnie nakładając punktowanie którego nie możemy dotrzymać nie z naszej winy odbije się tym że już wielu z nas szuka alternatywy sprzedaży  poza Allegro. Mi też naprawdę przykro Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@prezento-grzes Zgodnie z tym co napisałam, powinieneś udostępnić przynajmniej jedną z opcji i nie musi być to UPS, masz alternatywę. 

oznacz moderatorów

okoniew
#1 Nowicjusz#

Ja tak samo, nadałem przesyłkę 16.11 do punktu DPD pickup, dzisiaj tj. 18.11 o 11:00 nadal kurier jej nie odebrał, dzwoniłem do DPD i wysłali zgłoszenie że paczka ma zostać odebrana... Klient pyta co z jego przesyłką bo chce ją dostać przed weekendem. No ale nie o to chodzi, dlaczego skoro przesyłkę nadałem w terminie i nie została wysłana dalej w drogę NIE Z MOJEJ WINY to ja tracę na jakości sprzedaży? Jak to może być rozwiązane w taki sposób, nie rozumiem. Mogę wybrać innego przewoźnika albo inny punkt pickup ale czasu już nie cofnę i za nieodebranie tej pierwszej przesyłki przez kuriera spadnie mi jakość sprzedaży a klient będzie niezadowolony... I skąd mam wiedzieć czy inny przewoźnik nie postąpi tak samo?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@okoniew W tym przypadku sugeruję żebyś rozważył złożenie reklamacji w DPD. Następnie prześlij do nas numer zamówienia oraz dokumentację, która potwierdzi, że opóźnienie nie nastąpiło z Twojej winy. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

okoniew
#1 Nowicjusz#

Dzięki za odpowiedź, dobrze że można będzie to jakoś rozwiązać. Przy okazji chciałbym zapytać co w sytuacji kiedy klient zakupi od nas przedmiot i napisze w wiadomości do sprzedającego, że prosi o wysyłkę w późniejszym terminie bo np. jest aktualnie poza miejscem zamieszkania? Jak rozwiązać taki problem aby nie stracić na jakości sprzedaży?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@okoniew W tej chwili nie ma dobrego rozwiązania tej kwestii. Najlepiej informować klientów, że zmiana terminu nadania nie jest obecnie możliwa.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów