Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, 21.02.2023 napisałem wiadomość do Allegro z wyjaśnieniem problemu ale niestety do tej pory nie dostałem żadnej informacji zwrotnej (oprócz wiadomości automatycznej o przyjęciu zgłoszenia). Szkoda że tylko sprzedawcy muszą odpowiadać w ciągu 24h...
Wkleję to tutaj, może administratorzy pomogą, albo przyśpieszą temat 🙂
Numer zgłoszenia: 40293249
"Została mi naliczona opłata dodatkowa do zamówienia e542c8d0-ad8c-11ee-b20b-c13f6a4fa988 99 zł. Kod: ONE_PRZESYLKA_POWYZEJ_31_5_KG_DOPLATA. Jest to niemożliwe aby paczka przekraczała tę wagę, ponieważ zamówienie dotyczyło jednego kartonika plastrów. Produkt ten waży maksymalnie 300g. Daleko mu do kilograma a co dopiero do 30kg. Bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji i zwrot opłaty. Numer nadania: A000BB5GD1".
Z góry dziękuję za pomoc.
@GasparPL otrzymałeś automatyczną wiadomość od naszego czatbota, ale Twoja sprawa dotyczy reklamacji dopłaty, więc wniosek musisz złożyć nie przez ogólny formularz kontaktowy, a tę stronę reklamacyjną.
@_HolaOla_ rozumiem. Szkoda że przez tych kilka dni mi nikt tego nie napisał w odpowiedzi na moje zgłoszenie...
@GasparPL przepraszam, ale jeśli otrzymałeś odpowiedź od bota takiego zgłoszenie jest automatycznie zamykane.
@_HolaOla_ jak to zamykane? Bez odpowiedzi? zawsze wysyłacie takie potwierdzenie, a później jednak odpowiadacie. Nawet jest tam informacje że postaracie się odpowiedzieć jak najszybciej.
@GasparPL sprawdź proszę, czy nie dostałeś odpowiedzi od czatbota.
@_HolaOla_ niestety, przejrzałem jeszcze raz skrzynkę i nie mam żadnej wiadomości zwrotnej, w spamie też nic nie mam.
@GasparPL przepraszam za tę sytuację, już wyjaśniam dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi.
Czasem i mnie DPD dorzuciło 99 zł za paczkę ważącą poprawnie i w daleko od ich wagi i gabarytu.
Reklamacje odrzucane. Zaręczają, że na sortowni maja urządzenia certyfikowane, które nie mogą się mylić.
Nigdy nie uwzględniono reklamacji ani prośby o przyjazd pracownika na ważenie testowe takiej samej zawartości.
To faktycznie dziwne. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zobaczymy..
W tym przypadku to nawet nie wiem jak mam skomentować ten błąd, mała lekka paczka i dopłata bo powyżej 31 kg.