anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

naliczona opłata dodatkowa 99,99 zł

GasparPL
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, 21.02.2023 napisałem wiadomość do Allegro z wyjaśnieniem problemu ale niestety do tej pory nie dostałem żadnej informacji zwrotnej (oprócz wiadomości automatycznej o przyjęciu zgłoszenia). Szkoda że tylko sprzedawcy muszą odpowiadać w ciągu 24h... 

Wkleję to tutaj, może administratorzy pomogą, albo przyśpieszą temat 🙂

Numer zgłoszenia: 40293249

"Została mi naliczona opłata dodatkowa do zamówienia e542c8d0-ad8c-11ee-b20b-c13f6a4fa988 99 zł. Kod: ONE_PRZESYLKA_POWYZEJ_31_5_KG_DOPLATA. Jest to niemożliwe aby paczka przekraczała tę wagę, ponieważ zamówienie dotyczyło jednego kartonika plastrów. Produkt ten waży maksymalnie 300g. Daleko mu do kilograma a co dopiero do 30kg. Bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji i zwrot opłaty. Numer nadania: A000BB5GD1".

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GasparPL otrzymałeś automatyczną wiadomość od naszego czatbota, ale Twoja sprawa dotyczy reklamacji dopłaty, więc wniosek musisz złożyć nie przez ogólny formularz kontaktowy, a tę stronę reklamacyjną

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GasparPL
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  rozumiem. Szkoda że przez tych kilka dni mi nikt tego nie napisał w odpowiedzi na moje zgłoszenie...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GasparPL przepraszam, ale jeśli otrzymałeś odpowiedź od bota takiego zgłoszenie jest automatycznie zamykane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GasparPL
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  jak to zamykane? Bez odpowiedzi? zawsze wysyłacie takie potwierdzenie, a później jednak odpowiadacie. Nawet jest tam informacje że postaracie się odpowiedzieć jak najszybciej. 

755E240C-F555-409B-A73C-DC84768BE855.jpeg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GasparPL sprawdź proszę, czy nie dostałeś odpowiedzi od czatbota. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GasparPL
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  niestety, przejrzałem jeszcze raz skrzynkę i nie mam żadnej wiadomości zwrotnej, w spamie też nic nie mam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GasparPL przepraszam za tę sytuację, już wyjaśniam dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Czasem i mnie DPD dorzuciło 99 zł za paczkę ważącą poprawnie i w daleko od ich wagi i gabarytu.

Reklamacje odrzucane. Zaręczają, że na sortowni maja urządzenia certyfikowane, które nie mogą się mylić.

 

Nigdy nie uwzględniono reklamacji ani prośby o przyjazd pracownika na ważenie testowe takiej samej zawartości.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

GasparPL
#8 Zapaleniec#

To faktycznie dziwne. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zobaczymy.. 

W tym przypadku to nawet nie wiem jak mam skomentować ten błąd, mała lekka paczka i dopłata bo powyżej 31 kg. 

oznacz moderatorów