Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć, może mi ktoś podpowiedzieć czy to normalna praktyka ze strony Allegro? Otrzymałam ostrzeżenie i punkty karne za zdjęcie, które zostało dodane do mojej oferty w ramach produktyzacji. Na tym zdjęciu były dane kontaktowe do jakiejś innej firmy. Wystawiam towar przez Baselinkera i nie jestem w stanie wszystkiego później kontrolować mając kilka tysięcy ofert. Jak Jak dla mnie to jakaś paranoja ze strony Allegro. Jak temu zaradzić?
@cytronella Czy możesz podać mi konkretny numer oferty, za którą dostałaś to ostrzeżenie?
@_HolaOla_ @k_owczarek1 Dzień dobry Szanownym Paniom ! To nie pierwsza taka sytuacja. NIE POWINNO się karać za coś do czego zmuszacie ( produktyzacja) i za co WY odpowiadacie. Chyba ze przynajecie że nie macie nad tym kontroli.
Ps Jako bonus - Jak można dotrzeć do osób odpowiadających za weryfikację zgłoszeń aukcji? Mam sporo zgłaszanych które są w kategoriach zdecydowanie złych i nikt z tym od miesięcy nic nie robi (co więcej tego przybywa - głownie od "myfriendów" )
@pinsplash podasz mi konkrety, które mam sprawdzić?
@_HolaOla_ Na społecznosc@allegro.pl ?
@pinsplash Tak, może być na ten adres 🙂
sprawdź moje zgłoszenie w tej sprawie 32181838. Zgłoszenie na które nie otrzymałam odpowiedzi od prawie dwóch tygodni pomimo przypomnień. PS a my mamy klientom odpowiadać na maile i dyskusje max w 24h
@cytronella dziękuję. Sprawdziłam już korespondencję numer 32181838 i nasz pracownik wysłał do Ciebie wiadomość 20 marca o godz. 20:17, ale na tego maila odpowiedzi już od Ciebie nie dostaliśmy.
Natomiast w kwestii samego ostrzeżenia, to oczywiście już działam i jeśli zdjęcia pochodzą z katalogu to usuniemy ujemne punkty z Twojej jakości sprzedaży.
"Natomiast w kwestii samego ostrzeżenia, to oczywiście już działam i jeśli zdjęcia pochodzą z katalogu to usuniemy ujemne punkty z Twojej jakości sprzedaży. "
To osoba która obsługiwała zgłoszenie o nie prawidłowe zdjęcia nie sprawdza skąd one pochodzą? 🤣
@_HolaOla_ moja odpowiedź do Pani Wiktorii Bugaj była wysłana w dniu pon. 20.03.2023 20:21.
Następnie ponowiłam moją odpowiedź w dniu czw. 30.03.2023 12:03
Następnie bodajże wczoraj wysłałam ponownie prośbę o wyjaśnienie.
Zrobiłam to 3x
Wszystkie maile zostały wysłane jako odpowiedź na mail od Pani Wiktorii B.
przychodzi mi do głowy tylko jedno słowo, "dramat". Nic dodać, nic ująć. Twór zwany produktyzacją zaczyna pożerać własne dzieci 🙂
Może przyjdzie czas że pożre rodziców (twórców" tego dzieła ).
Najgorsze jest to, że wciskają swoje zdjęcia i swoje tytuły do produktu. Co jest kompletną bzdurą i wprowadzaniem w błąd kupujących. np. pod jednym EAN-en kilka różnych kolorów produktu. Kupujący nie rozumie a często nie chce zrozumieć że jest to wciskane przez Allegro.
@cytronella usunęliśmy już ujemne punkty z jakości Twojej sprzedaży. Przeliczą się i aktualizują automatycznie w przeciągu 24 godzin. Za chwilę otrzymasz także wiadomość mailową w w zgłoszeniu z dziś, dokładnie 32519767. Przepraszam Cię za całą sytuację. Już działam w tym temacie, ale daj mi proszę jeszcze chwilę.
@_HolaOla_ dziękuję za pomoc i wyjaśnienie.
Proszę jeszcze o weryfikację gdyż mam -40punktów otrzymanych w jednym czasie. czy to oznacza że tyle jest odebrane za jedną ofertę?
@cytronella dostałaś od nas wiadomość mailową, ale zignoruj ją proszę. W kwestii liczby punktów już konsultuję to zespołem, ale nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Jak tylko ją dostanę, wrócę do Ciebie ze szczegółami.
@mikeza wczoraj był webinar odnośnie katalogu produktów. Jeśli nie byłeś to żałuj. Skwitować można to jednym zdaniem: "takie decyzje biznesowe zostały podjęte"... Nic dodać, nic ująć...