anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naruszenie regulaminu a zdjęcia z produktyzacji.

cytronella
#9 Pomysłodawca#

cześć, może mi ktoś podpowiedzieć czy to normalna praktyka ze strony Allegro? Otrzymałam ostrzeżenie i punkty karne za zdjęcie, które zostało dodane do mojej oferty w ramach produktyzacji. Na tym zdjęciu były dane kontaktowe do jakiejś innej firmy. Wystawiam towar przez Baselinkera i nie jestem w stanie wszystkiego później kontrolować mając kilka tysięcy ofert. Jak Jak dla mnie to jakaś paranoja ze strony Allegro. Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cytronella Czy możesz podać mi konkretny numer oferty, za którą dostałaś to ostrzeżenie? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @k_owczarek1 Dzień dobry Szanownym Paniom ! To nie pierwsza taka sytuacja. NIE POWINNO się karać za coś do czego zmuszacie ( produktyzacja) i za co WY odpowiadacie. Chyba ze przynajecie że nie macie nad tym kontroli.

Ps Jako bonus - Jak można dotrzeć do osób odpowiadających za weryfikację zgłoszeń aukcji? Mam sporo zgłaszanych które są w kategoriach zdecydowanie złych i nikt z tym od miesięcy nic nie robi (co więcej tego przybywa - głownie od "myfriendów" )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash podasz mi konkrety, które mam sprawdzić? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Na społecznosc@allegro.pl ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Tak, może być na ten adres 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

cytronella
#9 Pomysłodawca#

sprawdź moje zgłoszenie w tej sprawie 32181838. Zgłoszenie na które nie otrzymałam odpowiedzi od prawie dwóch tygodni pomimo przypomnień. PS a my mamy klientom odpowiadać na maile i dyskusje max w 24h

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cytronella dziękuję. Sprawdziłam już korespondencję numer 32181838 i nasz pracownik wysłał do Ciebie wiadomość 20 marca o godz. 20:17, ale na tego maila odpowiedzi już od Ciebie nie dostaliśmy. 

Natomiast w  kwestii samego ostrzeżenia, to oczywiście już działam i jeśli zdjęcia pochodzą z katalogu to usuniemy ujemne punkty z Twojej jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

"Natomiast w  kwestii samego ostrzeżenia, to oczywiście już działam i jeśli zdjęcia pochodzą z katalogu to usuniemy ujemne punkty z Twojej jakości sprzedaży. " 

To osoba która obsługiwała zgłoszenie o nie prawidłowe zdjęcia nie sprawdza skąd one pochodzą? 🤣 

oznacz moderatorów

cytronella
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  moja odpowiedź do Pani Wiktorii Bugaj była wysłana w dniu pon. 20.03.2023 20:21.

Następnie ponowiłam moją odpowiedź w dniu czw. 30.03.2023 12:03

Następnie bodajże wczoraj wysłałam ponownie prośbę o wyjaśnienie.

Zrobiłam to 3x

Wszystkie maile zostały wysłane jako odpowiedź na mail od Pani Wiktorii B.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

przychodzi mi do głowy tylko jedno słowo, "dramat". Nic dodać, nic ująć. Twór zwany produktyzacją zaczyna pożerać własne dzieci 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może przyjdzie czas że pożre rodziców (twórców" tego dzieła ).

oznacz moderatorów

cytronella
#9 Pomysłodawca#

Najgorsze jest to, że wciskają swoje zdjęcia i swoje tytuły do produktu. Co jest kompletną bzdurą i wprowadzaniem w błąd kupujących. np. pod jednym EAN-en kilka różnych kolorów produktu. Kupujący nie rozumie a często nie chce zrozumieć że jest to wciskane przez Allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cytronella usunęliśmy już ujemne punkty z jakości Twojej sprzedaży. Przeliczą się i aktualizują automatycznie w przeciągu 24 godzin. Za chwilę otrzymasz także wiadomość mailową w w zgłoszeniu z dziś, dokładnie 32519767. Przepraszam Cię za całą sytuację. Już działam w tym temacie, ale daj mi proszę jeszcze chwilę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

cytronella
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  dziękuję za pomoc i wyjaśnienie.

Proszę jeszcze o weryfikację gdyż mam -40punktów otrzymanych w jednym czasie. czy to oznacza że tyle jest odebrane za jedną ofertę?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cytronella dostałaś od nas wiadomość mailową, ale zignoruj ją proszę. W kwestii liczby punktów już konsultuję to zespołem, ale nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Jak tylko ją dostanę, wrócę do Ciebie ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@mikeza wczoraj był webinar odnośnie katalogu produktów. Jeśli nie byłeś to żałuj. Skwitować można to jednym zdaniem: "takie decyzje biznesowe zostały podjęte"... Nic dodać, nic ująć...

oznacz moderatorów